Τρίτη 28 Μαΐου 2024

"Ο κόσμος της Άλκης Ζέη": Το τέλος του φετινού μας ταξιδιού

 Ξεκινήσαμε το Νοέμβριο το φετινό μας εργαστήρι στο Αετοπούλειο του Δήμου Χαλανδρίου, με τίτλο "Ο κόσμος της Άλκης Ζέη". 

Σήμερα -28 Μαΐου- είναι η τελευταία μας συνάντηση, όμως την Πέμπτη 20 Ιουνίου στις 7μμ θα παρουσιάσουμε στο Αετοπούλειο τη δουλειά μας και την έκδοση ενός βιβλίου με τις ιστορίες των παιδιών που συμμετείχαν.

Όμως ήδη παίρνουμε και τα δώρα μας.

Όπως αυτά που έγραψαν κάποιες από τις μαθήτριές μας:



 Φέτος ήταν η πρώτη χρονιά που πήρα μέρος στο σεμινάριο δημιουργικής γραφής. 

Η αφορμή ήταν οτι είχε θέμα την Άλκη Ζέη που είναι μία συγγραφέας που αγαπώ και έχω διαβάσει αρκετά βιβλία της. Το σεμινάριο μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον και έμαθα αρκετά πράγματα σε αυτό, αν και δυστυχώς οι πολλές υποχρεώσεις μου δεν μου άφηναν πολύ χρόνο για να ασχοληθώ όσο θα ήθελα.  

Αυτό όμως που θα μου μείνει πραγματικά αξέχαστο, είναι η υπέροχη βόλτα που κάναμε μία Κυριακή στην Πλάκα... Ολα αυτά που είδαμε και μάθαμε ήταν μοναδικά και πάρα πολύ ενδιαφέροντα!  Μακάρι να μπορέσω να παρακολουθήσω και του χρόνου.  

   Σας ευχαριστώ για όσα μου μάθατε! Καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές!

                             Έλενα Γιαννούχου 

 

Όπως και πέρυσι, φέτος η χρονιά ήταν εξίσου ωραία. Κάτι που μου αρέσει ιδιαίτερα στο μάθημα, είναι το γεγονός ότι μαθαίνουμε και πράγματα για τον συγγραφέα πέρα από τα βιβλία του. Δυστυχώς τα παιδιά τα τελευταία χρόνια παραμελούν το διάβασμα και προτιμούν να περνάνε τον ελεύθερό τους χρόνο σε οθόνες. Και τα παιδιά τα οποία διαβάζουν βιβλία τείνουν να μην μαθαίνουν τίποτα για τον συγγραφέα, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουν τίποτα για συγγραφείς όπως ο Αντώνης Σαμαράκης ή η Άλκη Ζέη που είναι πολύ σημαντικές προσωπικότητες για το ίδιο μας το έθνος και αποτελούν βασικά κομμάτια της εθνικής μας ταυτότητας. Στο σεμινάριο πέρα από την ανάλυση των βιβλίων και τις ιστορίες που γράφουμε με βάση τα βιβλία μαθαίνουμε και πράγματα για τους συγγραφείς μέσω όχι μόνο βιογραφικών πληροφοριών αλλά και από ιστορίες που μας λένε οι δάσκαλοί μας. Επιπλέον μου αρέσει πολύ και το γεγονός ότι το σεμινάριο δεν επικεντρώνεται αποκλειστικά στα βιβλία των συγγραφέων που μελετάμε αλλά και στην τέχνη. Θα μου άρεσε πολύ αν του χρόνου θα μπορούσαμε να συναντιόμαστε πιο συχνά από κοντά μιας και οι λίγες συναντήσεις μας είναι χαραγμένες ως όμορφες αναμνήσεις στο μυαλό μου.

Ελπίζω από του χρόνου να μπορώ να δώσω περισσότερο χρόνο στη συγγραφή πράγμα που δεν κατάφερα να κάνω φέτος. Εύχομαι καλό καλοκαίρι από καρδιάς τόσο στους δύο καταπληχτικούς δασκάλους μου όσο και στους ταλαντούχους συμμαθητές μου.

Κι ας έρθει η μέρα που το σεμινάριο θα αναλύει τα κείμενα του Κώστα Στοφόρου! Εις το επανιδείν!

 

28-5-2024

Μαριαλένα Πορίχη





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου