Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020

Η Σάμος της καρδιάς μας


 

Τα πιο όμορφα ηλιοβασιλέματα της ζωής μου τα έχω δει στη Σάμο...

Αυτά που είχαν μαγέψει και τον Γιάννη Ρίτσο...
Όποιος τα έχει ζήσει καταλαβαίνει τι θέλω να πω.

Είναι ένας τόπος που μπαίνει στη καρδιά σου και δεν φεύγει ποτέ.
Και φυσικά δεν είναι μόνο ο τόπος, αλλά πάνω απ' όλα οι άνθρωποι.
Κι όχι μόνο οι σημερινοί, αλλά και οι πρόγονοί τους.
Πάντα θεωρούσα πως είχε την πιο γοητευτική Ιστορία.
Μεγάλο μέρος αυτού του καλοκαιριού και του φθινοπώρου, το πέρασα νοερά εκεί.

Μελετούσα βλέπετε για τον Λυκούργο Λογοθέτη, τον οποίο στο προσωπικό μου "Εικονοστάσιο" βάζω μαζί με τον Ανδρούτσο και τον Καραϊσκάκη.
Καθόλου τυχαία ανέλαβα για έναν τόμο που ετοιμάζουν τα "Τετράδια" των εκδόσεων Στοχαστής να γράψω ακριβώς γι' αυτόν.
Παράλληλα στο νέο μου βιβλίο για παιδιά πυκνές είναι οι αναφορές σε δυο άλλες πολύ μεγάλες προσωπικότητες που ανέδειξε στην αρχαιότητα αυτό το νησί, στον Αρίσταρχο τον Σάμιο και στον (γλύπτη) Πυθαγόρα τον Σάμιο στον οποίο αποδίδεται ο "Ηνίοχος" των Δελφών.

Να πω και για αγαπημένους φίλους Σαμιώτες που συχνά διασταυρώνονται οι δρόμοι μας και μερικοί συγγραφείς από τους πιο αγαπημένους μου, παλιοί και σύγχρονοι

Να προσθέσω εδώ και την αγάπη μου για το Σαμιώτικο κρασί, το οποίο θεωρώ από τα κορυφαία στον κόσμο -κι αυτό δεν το λέω μόνο εγώ.

Όλα αυτά... Κι ύστερα ήρθε ο σεισμός που έφερε και τον θάνατο δυο παιδιών.
Που γκρέμισε και πολλά από τα σπίτια όπου - ομολογώ- πολύ θα ήθελα να ζήσω.

Η καρδιά μου λοιπόν είναι εκεί...

Τίποτε άλλο

ΥΓ. Προσυπογράφω την έκκληση του
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ Σ Α Μ Ο_ Στηρίζουμε την τοπική παραγωγή καταναλώνοντας ΣΑΜΙΩΤΙΚΑ προϊόντα ποιότητας!
Ο καθένας από εμάς, ας δείξει τη συμπαράστασή του στο δοκιμαζόμενο από το σεισμό αγροτικό-επιχειρηματικό-επαγγελματικό κόσμο της Σάμου, επιλέγοντας και καταναλώνοντας ΜΟΝΟ σαμιώτικα προϊόντα.
Στηρίζουμε ο ένας τον άλλο-στηρίζουμε Σ Α Μ Ο!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου