Ένα μικρό δείγμα:
Ανακαλύπτεις ένα νέο είδος ψαριού. Πώς ονομάζεται; Θα μας το περιγράψεις φυσικά...
Η μαθήτρια Δήμητρα Β., έγραψε:
Η
ιστορία μου ήταν:
"Και τότε...ανακάλυψα το Τσιχλόψαρο!!! Φ α ν τ α σ τ ι
κ ό!!! Μισή τσίχλα, μισό ψάρι! Η τσίχλα μύριζε φράουλα και το
ψάρι...ψαρίλα, φυσικά!!! Κι ήταν μακρουλή κι αδύνατη η τσίχλα και παχύ
και κοντό το ψάρι! Δεν το έλεγες όμορφο, μα ήταν μοναδικό!"
Αυτή την Πέμπτη ολοκληρώνεται ο Α Κύκλος. Καλεσμένη μας θα είναι η συγγραφέας/ εικονογράφος Πέγκυ Φούρκα
Το πρόγραμμα του Β Κύκλου /ενδέχεται να υπάρξουν μικρές αλλαγές -το οριστικό πρόγραμμα και πληροφορίες στο
Τηλ.:2103250341, 6937219160 -info@ekedisy.gr
Παραμυθοκουζίνα: Φτιάχνοντας ιστορίες και
παραμύθια με τα παιδιά
Β Κύκλος
Σεμιναρίων στο Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης
-Περιλαμβάνονται τρεις συναντήσεις, διάρκειας 2
½ ωρών
-Θα πραγματοποιηθεί Πέμπτη (7-9.30 μμ) στις 5, 12
και 19 Νοεμβρίου
-Απευθύνεται σε υποψήφιους παραμυθάδες, γονείς,
φοιτητές και παιδαγωγούς, αλλά και σε όσους θέλουν να ανακαλύψουν τον μαγικό
κόσμο των παραμυθιών.
-Στις συναντήσεις μας γνωστοί συγγραφείς και
εικονογράφοι παιδικών βιβλίων θα
μοιραστούν μαζί μας τα μυστικά τους και θα απαντήσουν στις ερωτήσεις των
εκπαιδευόμενων
-Τα παραμύθια των εκπαιδευόμενων που το
επιθυμούν θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Παραμυθοκουζίνας http://paramithokouzina.blogspot.gr/
Περιεχόμενο
1η
Συνάντηση: Από τον Τζιάνι Ροντάρι στον
Ίταλο Καλβίνο
-Βιωματικές ασκήσεις για την καλύτερη γνωριμία
και συνεργασία της ομάδας
-Με αφορμή της «Γραμματική της Φαντασίας»:
Φτιάχνοντας παραμύθια με τον τρόπο του Ροντάρι –τεχνικές και παιχνίδια
-Ο Ίταλο Καλβίνο και τα παραμύθια για μεγάλους.
Φτιάχνοντας ιστορίες με ομάδα ενηλίκων
-Γνωριμία με τις «λειτουργίες» του παραμυθιού
και τη Μαγική Τράπουλα
-Ο κάθε εκπαιδευόμενος αναλαμβάνει, να
δημιουργήσει και να παρουσιάσει στην επόμενη συνάντηση τη δική του ιστορία για
μια «Αόρατη πόλη»
2η
Συνάντηση: Ο κόσμος των Μύθων και της Ιστορίας
-Περίπατος στην Πλάκα (ακολουθούμε τη διαδρομή
του εκπαιδευτικού προγράμματος «Περπατάω με την τάξη μου στη Πλάκα»)
-Η εμπειρία του Εκπαιδευτικού Προγράμματος
-Παρουσίαση της Μαγικής Τράπουλας της
Μυθολογίας
-Μαγική Τράπουλα και Τοπική Ιστορία -Πως
μπορούμε με τη βοήθεια των παραμυθιών να γνωρίσουμε την ιστορία και τη μυθολογία
-Παρουσίαση ανέκδοτου παραμυθιού
- Παίζοντας με τους μύθους: Χωρίζουμε την τάξη
σε ομάδες. Η κάθε ομάδα δημιουργεί και παρουσιάζει τον δικό της μύθο.
-Οι εκπαιδευόμενοι δημιουργούν παραμύθια με
τους δικούς τους αγαπημένους μυθικούς ήρωες
3η
Συνάντηση: Ο κόσμος των Λαϊκών Παραμυθιών
-Παρουσίαση και συζήτηση των παραμυθιών που
δημιούργησαν οι εκπαιδευόμενοι
-Διαβάζουμε ένα Λαϊκό Παραμύθι
-Αναλύουμε τις Λειτουργίες του
-Δημιουργούμε ομαδικά ένα νέο παραμύθι με
χρησιμοποιώντας τη Μαγική Τράπουλα
-Οργανώνοντας ένα Φεστιβάλ για το Παραμύθι:
Ιδέες για μια γιορτή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου