Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2022

Αυτοβιογραφιών το ανάγνωσμα

Στο εργαστήριό μας στο Αετοπούλειο του Δήμου Χαλανδρίου, αφού διαβάσαμε ένα μεγάλο απόσπασμα από την "Αστραδενή" ζητήσαμε από τα παιδιά να γράψουν από μια φανταστική αυτοβιογραφία, προκειμένου να δοκιμάσουν μέσα από την πρωτοπρόσωπη αφήγηση να μπουν στο πνεύμα ενός άλλου χαρακτήρα που δεν έχει σχέση με τους ίδιους.

Τα πρώτα δείγματα 


Ο Κανέλλος Κανελλόπουλος από την Αμύρσα Γιαννακάκη

Γεια σας! Το ονοματεπώνυμό μου είναι Κανέλλος Κανελλόπουλος και είμαι 28 χρονών.

Γεννήθηκα στα Χανιά. Δεν θυμάμαι καλά την βιολογική μου μητέρα όμως θυμάμαι τα τέσσερα αδέλφια μου τον Μάρκο, την Μαρία την Μαργαρίτα, και την Μαριγώ. Στα τρία μου χρόνια η μητέρα μου μας εγκατέλειψε. Έτσι έπρεπε ο καθένας  από μας να βρει το δικό του σπίτι.

Τριγυρνούσα άσκοπα από δω κι από κει. Είχα αρχίσει να χάνω την ελπίδα μου...όμως το βράδυ μιας Πέμπτης άκουσα ότι γινόταν ένα πανηγύρι στο χωριό Καμπανι. Αμέσως σκέφτηκα το φαι και κίνησα προς τα εκεί. Στον δρόμο μου συνάντησα μια οικογένεια με 4 μέλη....σαν τα αδέλφια μου!

Χμ....μια οικογένεια που θα μπορούσε να γίνει δικιά μου οικογένεια!  Στον γυρισμό με το στομάχι μου γεμάτο, τους ακολούθησα. Αποφάσισα να τους υιοθετήσω!

Ήρθα αντιμέτωπος με μεγάλους κίνδυνους!!! Όπως τα σκυλιά τους!!! Μα...η υπομονή είναι αρετή και γω...αγύριστο κεφάλι!!

Για να μην πολυλογω τα έβγαλα πέρα μαζί τους και τώρα ζω ευτυχισμένος!

Έκτοτε, οι σκύλοι είναι φίλοι μου και γω περνώ τον χρόνο μου μυρίζοντας λουλούδια, παίζοντας με τα πουλιά και νιαουριζοντας απειλητικά σε όποιον τολμήσει να μπει στο σπίτι

Ο Θτέφανος από τη Μαρίνα Δημητριάδη

Γεια θα.Με ενημέρωθαν πωθ θέλετε να με γνωρίσετε.Λοιπον, λοιπόν .το όνομα μου είναι Θτέφανος και είμαι 38 ετών. Η οικογένεια μου είναι η μανούλα, ο μπαμπαθ μου και η Αθπα, η παλιοαδε...εεεεε θέλω να πω η αδελφουλίτσα μου.Θυντροφο δεν έχω, από επιλογή ΠΑΝΤΑ. Μην φανταστείτε πως είχα παντρεφθει πριν χρόνια αλλά είχα κάπθει τον υπολογιθτή στο Battlegrounds και ξημεροβραδιαζόμουν στα internet cafe.Το πθυχείο που έχω είναι δαμπονοκοπθηκή με λέιδερ αλλά δεν έχω διορισθεί ακόμη κάπου. Το χόμπυ μου είναι να θκαλίζω την μύτη μου και να βλέπω ταινίες με την μανούλα. Αχχχχ...το κακό είναι πως δεν έχω χρόνο. Ας πούμε, αύριο έχω zoom meeting με τον Μπιλάκο τον Πύλη (Bill Gates) μεθαύριο με τον Θωμά τον Ολλανδία (Tom Holland) .Ε ρε ποσά χρόνια έχω να την δω αυτή την ψυχή. Επειδή είμαι ταπεινόθ δεν θέλω να πω τα μεγάλα μου προτερήματα. Συλλβδην, όμως είμαι ένας...πωθ να το εκφράθω, είμαι ένας θωστος Εγκλέζος.


Ο Αλέξανδρος Καραγιάννης από τη Στέλλα Ζερβούδη



Ο Βασίλειος Μιχαηλίδης από τον Βασίλειο Μιχαηλίδη

Γεννημένος στη Νέα Υόρκη και έχοντας ζήσει και σε άλλη χώρα σαν τη Κύπρο, έχω μαζέψει κάποιες  εμπειρίες που με έχουν κάνει τον άνθρωπο που είμαι τώρα.

Βεβαίως έχει βοηθήσει και να περνάω τα καλοκαίρια μου στην Ελλάδα, πιο συγκεκριμένα στα Δωδεκάνησα και την Λέρο , να γνωρίζω καινούργιο κόσμο και τόπους.

Και φυσικά μεγαλώνοντας έρχονται και οι σκέψεις για το μέλλον και το που θα πάω και τι θα κάνω.  Όσο και να σκεφτώ πάντα καταλήγω στο ότι θέλω να είμαι γύρω από κόσμο είτε είναι με τα αθλήματα που για τα οποία γράφω τώρα στην εφημερίδα του κολλεγίου μου είτε για τον τόπο μου σαν τη Λέρο.

Έχοντας τον συνάνθρωπο σου να μιλήσεις ή απλά ένα κομμάτι χαρτί δεν θα είσαι ποτέ μόνος ή άφωνος .

Ο Αλέξανδρος της Αλκυόνης Κρητικάκη

Με λένε Αλέξανδρο (αλλά οι φίλοι μου με φωνάζουν Άλεξ) και είμαι 24 χρονών.

Κατάγομαι από τη Ρόδο και την Κοζάνη. Έχω καστανά μαλλιά (τα οποία έχω πάρει από τον μπαμπά μου) και πράσινα μάτια (από τη μαμά μου). Είμαι έξυπνος ανυπόμονος και επιμένω μέχρι να γίνει αυτό που προσπαθώ. Στον ελεύθερο χρόνο μου, ασχολούμαι με τένις. Δουλεύω ως σκηνοθέτης.

Ο Μιδάτα Μιδάτα του Σωκράτη Τυροκομάκη

Το όνομα μου είναι Μιδάτα Μιδάτα, είμαι 35 χρόνων, κατάγομαι από την Χίο, τα παιδικά μου χρόνια ήταν δύσκολα επειδή οι γονείς μου με έδερναν κάθε μέρα, τελείωσα το σχόλιο στα 21 μου. Μια μέρα έφαγα ένα μαγικό σάντουιτς και από τότε μπορώ να φτιάχνω σάντουιτς από το τίποτα, αυτή τη δύναμη τη χρήσημοποίω για να ταΐζω τα φτωχά παιδιά, μια μέρα άρχισα να ταΐζω και τα υπόλοιπα παιδιά. Ύστερα ένας μαγαζάτορας που έφτιαχνε σάντουιτς κάλεσε την αστυνομία για να με βάλει φυλακή, όμως όταν δοκίμασαν τα σάντουιτς μου έβαλαν τον μαγαζάτορα φυλακή. Το όνειρο μου είναι να μην υπάρχουν φτωχά παιδιά στην γη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου