Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2019

Φτιάχνοντας ιστορίες και παραμύθια για τα παιδιά στα Ιωάννινα!



Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής για ενήλικες που αγαπάνε τα παραμύθια και τα παιδιά, σε 4 συναντήσεις!

Θέμα; οι ιστορίες και τα παραμύθια για παιδιά και το πώς μπορούμε να τα δημιουργήσουμε μαζί τους.
- Απευθύνεται σε υποψήφιους... παραμυθάδες, γονείς, φοιτητές και παιδαγωγούς, αλλά και σε όσους θέλουν να ανακαλύψουν τον μαγικό κόσμο των παραμυθιών.
- Μέσα από το εργαστήριο θα παρουσιαστεί αναλυτικά ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζεται η ιστορία με την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού περιπάτου και του παραμυθιού, οι τρόποι και οι τεχνικές με τις οποίες μπορούμε να γράψουμε μια ιστορία για παιδιά (και μαζί με τα παιδιά).
- Τα παραμύθια των εκπαιδευόμενων που το επιθυμούν θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Παραμυθοκουζίνας http://paramithokouzina.blogspot.gr καθώς και στη σελίδα του Οσελότου στο Facebook.

Συνεχίζουμε τα εργαστήρια δημιουργικής γραφής μέσω τηλεδιάσκεψης, δίνοντας χώρο στη συγγραφή ιστοριών για τα παιδιά, ιστοριών που μπορούμε να δημιουργήσουμε μαζί με τα παιδιά. Έχουμε τη χαρά και την τιμή να φιλοξενούμε τον συγγραφέα και δημοσιογράφο Κώστα Στοφόρο, συνεργάτη του Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης (https://goo.gl/54ih29)


Περιεχόμενο Εργαστηρίου

1η Συνάντηση:
- Βιωματικές ασκήσεις για την καλύτερη γνωριμία και συνεργασία της ομάδας.
- Προσέγγιση του κόσμου των παραμυθιών (ανάλυση της δομής κ.α.)
- Γνωριμία με τις «λειτουργίες» του παραμυθιού και τη Μαγική Τράπουλα
- Τεχνικές και παιχνίδια για να φτιάχνουμε παραμύθια με την ομάδα ή την τάξη
- Ο κάθε εκπαιδευόμενος αναλαμβάνει, να δημιουργήσει και να παρουσιάσει στην επόμενη συνάντηση τη δική του ιστορία, βασισμένη σε οδηγίες που θα του δοθούν

2η Συνάντηση:
- Παρουσίαση και συζήτηση των παραμυθιών που δημιούργησαν οι εκπαιδευόμενοι
- Παρουσίαση της Μαγικής Τράπουλας της Μυθολογίας
- Πως μπορούμε με τη βοήθεια των παραμυθιών να γνωρίσουμε την τοπική ιστορία και τη μυθολογία
- Βιωματικές ασκήσεις - συγγραφή ιστοριών

3η Συνάντηση:
- Παρουσίαση και συζήτηση των παραμυθιών που δημιούργησαν οι εκπαιδευόμενοι
- Παρουσιάζουμε τον τρόπο, μέσα από παραδείγματα που μπορεί να δημιουργηθεί ένα παραμύθι μέσα από τη γνώση της τοπικής ιστορίας
- Χωρίζουμε την τάξη σε ομάδες. Η κάθε ομάδα αναλαμβάνει να δημιουργήσει το δικό της παραμύθι, εμπνευσμένο από την ιστορία ενός τόπου
- Στη συνέχεια συζητάμε για ιδέες και τρόπους που θα μπορούσαν να βελτιώσουν τη συγκεκριμένη διαδικασία

4η Συνάντηση:
- Ολοκλήρωση της διεργασίας, Ανατροφοδότηση, Ιδέες και εφαρμογές, μοίρασμα ιστοριών.

Στο τέλος του εργαστηρίου θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου