3ο Πανελλήνιο Συνέδριο: «Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό»
Tο Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ, το Εργαστήριο Ψυχοπαιδαγωγικών Εφαρμογών στην Προσχολική Αγωγή, Labaratory for Research on Early Research on Early Childhood Psychopedagogy, Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, το Μητροπολιτικό Κολλέγιο, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Ιδιωτικών Παιδικών Σταθμών (ΠΑ.Σ.Ι.Π.Σ) και το Greek Cultural Institute συνδιοργανώνουν στις 5 και 6 Νοεμβρίου 2022 το 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο με τίτλο «Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό»
Ο ρόλος του παιχνιδιού στο σύγχρονο περιβάλλον μάθησης είναι αναμφισβήτητα σημαντικός. Στη τυπική εκπαίδευση, αν και αναγνωρίζεται η σπουδαιότητά του, καθώς προχωράμε από την προσχολική στη δημοτική και δευτεροβάθμια εκπαίδευση η αποδοχή του μειώνεται. Από την άλλη η τέχνη ο ρόλος της τέχνης στην προαγωγή της παιδείας και του πολιτισμού είναι καθοριστικός και ουσιαστικός καθώς συνδέει την εκπαίδευση με τον πολιτισμό.
Στόχος του Συνεδρίου είναι να διερευνηθούν οι δυνατότητες που προσφέρει το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη τόσο στην τυπική εκπαίδευση όσο και στη μη τυπική. Το πρόγραμμα του Συνεδρίου θα περιλαμβάνει κεντρικές ομιλίες από ειδικούς επιστήμονες, εισηγήσεις και εργαστήρια. Το Συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και βαθμίδων, μουσειολόγους, μουσειοπαιδαγωγούς, βιβλιοθηκονόμους, φοιτητές, σπουδαστές, ερευνητές, εμψυχωτές ομάδων άτυπης εκπαίδευσης και σε όποιον ενδιαφέρεται για τις θεματικές του.
Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά.
Το πρόγραμμα του Συνεδρίου περιλαμβάνει:
α. Προφορικές ανακοινώσεις
β. Θεματικά Συμπόσια
γ. Εργαστήρια
δ. Αναρτημένες ανακοινώσεις, Posters
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Οι θεματικές ενότητες του Συνεδρίου είναι οι εξής:
Το παιχνίδι και η τέχνη στην προσχολική εκπαίδευση
Το παιχνίδι και η τέχνη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Το παιχνίδι και η τέχνη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Το παιχνίδι και η τέχνη ως μέσο συμπερίληψης
Το παιχνίδι και η τέχνη στην μη τυπική μάθηση
Εκπαιδευτικά πολιτιστικά προγράμματα
Τα έμφυλα στερεότυπα στο παιχνίδι και στην τέχνη
Το παιχνίδι και η τέχνη στο αναλυτικό πρόγραμμα
Παιγνιώδης μορφή διδασκαλίας
Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια
Τέχνη και Παιχνίδι
Παιχνίδι και τουριστική εμπειρία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου