Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024

Ο Κλούβιος στο Νησί της Κίρκης

Αφού διαβάσαμε τα σχετικά αποσπάσματα από το βιβλίο "Με μολύβι φάμπερ νούμερο δύο" στο πλαίσιο του εργαστηρίου μας "Ο κόσμος της Άλκης Ζέη" στο Αετοπούλειο του Δήμου Χαλανδρίου, κι αφού η Κατερίνα Θεοφανοπούλου -εκ των πλέον σημαντικών δημιουργών κούκλας και ειδικών κατασκευών μας μίλησε για τη διαδικασία κατασκευής κουκλών για το κουκλοθέατρο. https://www.facebook.com/personaimaginata  , είπαμε κι μεις να φτιάξουμε μερικές "Κλαψωδίες", όπως τις είχε ονομάσει η μεγάλη μας συγγραφέας.

Ο Κλούβιος στο Νησί της Κίρκης



Μια ..."Κλαψωδία" από τη Γεωργία Φιλίππου

Κλούβιος, Κι άλλη στάση θα κάνουμε; Καμία δεν μας βγήκε σε καλό. Μια από εδώ μια από εκεί, άλλα όχι.

Οδυσσέας, Βρε που έμπλεξα!

Κίρκη, Καλώς ήρθατε! Ποιοι είστε εσείς ξένοι που έρχεστε στο νησί μου;

Κλούβιος, Κλούβιος Κλουβιοπουλάκης από Κρήτη παρακαλώ.

Οδυσσέας, Λέγομαι Οδυσσέας. Ποιο είναι αυτό το νησί;

Κίρκη, Αυτό είναι το νησί της Αίας, εγώ είμαι η Κίρκη. Ελάτε μέσα να σας δώσω κάτι να φάτε.

Κλούβιος, Δηλαδή ας πούμε… κεφτεδάκια;

Κίρκη, Ναι.

Κλούβιος, Και πατάτες, και σαλάτα; Μην μου πεις ότι έχεις και παστίτσιο;!

Κίρκη, Ναι τι από όλα έχω!

Οδυσσέας, Σε ευχαριστούμε για την φιλοξενία σου. Πάντως ελπίζω να έχεις πολλά κεφτεδάκια, γιατί μάλλον δεν ξεχνάς σε ποιον κανείς τραπέζι. Αυτά τα ζώα που είδαμε είναι όλα δικά σου;

Κίρκη, Ναι, και σύντομα θα έρθει κι σειρά σου. Ελάτε μέσα να φάτε.

Κλουβιος, Πολύ καιρό έχω να φάω τέτοιο ωραίο φαί, ο Οδυσσέας ούτε βραστό αβγό δεν ξέρει να φτιάξει!

(τρώνε) (ήχος μαγικού ραβδιού)

Κίρκη, Α, τι ωραίο γατάκι! Τον άλλον τι λες να τον κάνω; Παγώνι; Τέλεια!

Οδυσσέας, Τι έκανες το βάσανο μου;! Κάνε το πάλι άνθρωπο ,αλλιώς ξέχνα το ραβδί σου!

Κίρκη, Καλά, εντάξει με έπεισες. (ήχος μαγικού ραβδιού)

 Κλουβιος, Οδυσσέα ευχαριστώ πάμε να φύγουμε από εδώ! Δεν κάθομαι λεπτό!

Κίρκη, Σταματήστε! Μαρμαρώστε! Σιγά να μην σας άφηνα να φύγετε, να λέτε πως νικήσατε την μάγισσα Κίρκη. Εμένα να κοροϊδεύετε στον δρόμο σας σαν πάτε….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου