Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Πάρτε τα "Κλασικά" σας και ελάτε


Έχουμε πάθει τρέλα με τη Μαγική Τράπουλα και το Εργαστήρι. Κάθε μέρα η τηλεφωνική γραμμή Αθήνας -Θεσσαλονίκης "ανάβει". Οι νέες ιδέες κατεβαίνουν με ρυθμό καταιγιστικό!
Αν λοιπόν αποφασίσετε να μας γνωρίσετε από κοντά την Κυριακή 27 Νοεμβρίου, φέρτε μαζί σας κι από ένα "κλασικό" εικονογραφημένο -αν έχετε. Θα παίξουμε ένα παραμυθένιο παιχνίδι!

Ως μεγάλος της παρέας θυμάμαι πως κάθε βδομάδα δεν έχανα ποτέ τα "Μικρά Κλασικά", ενώ η πρώτη μου μύηση στη λογοτεχνία έγινε από τα... κλασικά "Κλασικά".
Μερικά μου τα είχαν δέσει σε τόμους. Δυστυχώς σώζεται μόνον ο ένας και κακοπαθημένος.
Πάντως βρήκα πήγη για να προμηθεύομαι παλιά τεύχη σε προσιτή τιμή στη "Στοά του Βιβλίου" στην Αθήνα.
Μπορεί να φέρω κι εγώ κανένα μαζί μου στη Θεσσαλονίκη!



Υπενθυμίζουμε:
Μαθήματα δημιουργικής γραφής προγραμματίζουμε να κάνουμε στο εργαστήρι της Στεφανίας Βελδεμίρη που βρίσκεται ατην οδό Ανδρέου Δημητρίου 12, στις Συκιές (Θεσσαλονίκη 55526)
Αν συμπληρωθεί ικανοποιητικός αριθμός παιδιών θα γίνει ένα δίωρο σεμινάριο την Κυριακή 27 Νοεμβρίου:

Για παιδιά μέχρι και 8 ετών: "Φτιάχνοντας τα δικά μας παραμύθια" (ώρα 11-1)

Για παιδιά 9- 14 ετών: "Δημιουργική γραφή για παιδιά" (ώρα 2-4)

Θα είμαστε εκεί η Στεφανία κι εγώ με την "παραμυθοκουζίνα", τη μαγική τράπουλα, με μπογιές και χαρτιά, με παράξενα αντικείμενα, έτοιμοι να γεμίσουμε τον κόσμο... παραμύθια

Για περισσότερες πληροφορίες και για δηλώσεις συμμετοχής στα τηλέφωνα:

2310-247570/ 6976432625

ΥΓ Παρακαλούμε να κλείσετε εγκαίρως θέση γιατί ο αριθμός των παιδιών θα είναι περιορισμένος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου