Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2022

Ζωγραφιές και ιστορίες από το εργαστήρι "Ο κόσμος της Πηνελόπης Δέλτα"

"Τοιχογραφία" όπως τη ζωγράφισε η Μαριαλένα Πορίχη



Ο Λύκος της Κοκκινοσκουφίτσας

από τη Μαριαλένα Πορίχη



                                                          Ο λαγός και η χελώνα αλλιώς

                                                        του Σωκράτη Τυροκομάκη

Μία φορά και έναν καιρό σε έναν αγώνα ταχύτητας που ήταν μεταξύ της Χελώνας και του λαγού και ενώ ο αγώνας ήταν σε εξέλιξη σε ένα σημείο της διαδρομής πίσω από κάτι θάμνους ακούστηκε ένα ρέψιμο, ξαφνικα όλα τα ζώα εκτός από τον λαγό κρύφτηκαν. Μέσα από τους θάμνους βγήκαν 7 νάνοι, όλοι κοντοί με ανάκατα μαλλιά και φρίδια, τσίμπλες στα μάτια, βρόμικα ρούχα με τρύπες στα παπούτσια  και ο ένας πιο άσχημος από τον άλλο, και άρχισαν να ψάχνουν κάτι. Ξαφνικά ένας από τους νάνους, ο πιο άσχημος, είδε τον λαγό, πήγε σιγά σιγά και τον έπιασε άπο τα αυτιά του. Ο νάνος λέει "κοιτάξτε το έπιασα" δυνατά σε μια  γλώσσα ο λαγός δεν κατάλαβενει τι λέει. Μετά ο νάνος τον πήγε σε μια καλύβα και τον έβαλε σε ένα κλουβί. Παιρνάει μια ώρα και μπαίνουν μέσα και οι άλλοι νάνοι ο ένας κρατάει έναν σκαντζόχοιρο άλλοι κρατάνε βάτραχους και άλλοι κρατάνε φίδια. Περνάει άλλη μια ώρα και οι νάνοι ανοίγουμε τα κλουβιά και παίρνουν τα ζώα και τα βάζουν πάνω από ένα καζάνι γεμάτο λάδι, ξαφνικά οι νάνοι αφήνουν τα ζώα να πέσουν στο καζάνι, ο λαγός πέφτει πρώτος στο καζάνι και μέσα στο λάδι και καίγεται τόσο πολύ που πηδάει πάνω σε έναν βάτραχο και μετά στον σκαντζόχοιρο και γρήγορα πάει και πηδάει από το παράθυρό και κρύβεται σε έναν θάμνο, οι νάνοι βγαίνουν και τον ψάχνουν αλλά δεν τον βρίσκουν. Ο λαγός πάει όσο πιο γρήγορα μπορεί στο τέρμα και βλέπει την Χελώνα εκεί, φτάνει στο τέρμα ληπημένος γιατί έχασε τον αγώνα.

H εξαφάνιση της Ντόροθυ Σνοτ
του Στέλιου Ξυνόγαλου





Paddington

                                                           της Αλκυόνης Κρητικάκη

 

Γεια σας, είμαι ο Paddington και αυτή είναι η ιστορία μου για το πώς  βρέθηκα από το σύμπαν, μου στο σύμπαν της Χρυσομαλλούσας. Μια μέρα, καθώς έτρωγα το παραδοσιακό σάντουιτς με μαρμελάδα πορτοκάλι με την οικογένειά μου, αρχίζω να ζαλίζομαι και ξαφνικά, βλέπω την οικογένεια αρκούδων από το παραμύθι της Χρυσομαλλούσας. Από τη στιγμή που έχω διαβάσει το παραμύθι ήξερα τι θα συνέβαινε αλλά δεν ήξερα την σοκαριστική αλήθεια. Όσο έκαναν τον καθημερινό τους περίπατο, εγώ τους ακολουθούσα. Κάποια στιγμή, το μικρό αρκουδάκι σταματάει για κάποιον άγνωστο λόγο και λέει στους γονείς του να προχωρήσουν και ότι θα τους προφτάσει λίγο αργότερα. Ήταν η ευκαιρία μου να πάω να του μιλήσω. Όταν το πλησίασα, με χαιρέτησε και ανταλλάξαμε ερωτήσεις και του εξήγησα πως βρέθηκα εκεί. Μου είπε πως λογικά κάποιος μάγος με έστειλε εκεί για να δει πόσο καλά θα έπαιζα τον ρόλο του και μου πρότεινε να πάω εγώ στη θέση του. Έτσι, έπαιξα τον ρόλο του και πήγα μετά κατευθείαν στον κόσμο μου. Το αρκουδάκι επέστρεψε στο σπίτι του και όλοι συνεχίσαμε τις ζωές μας σαν να μην έγινε τίποτα.

Υ.Γ. Η σοκαριστική αλήθεια είναι ότι το αρκουδάκι στην πραγματικότητα είμαι εγώ και ήξερα ένα γεγονός του εαυτού μου από το μέλλον.

Η Ωραία Κοιμωμένη

της Σοφίας Ζευγώλη 

Κάποτε στην καρδιά του δάσους, σε ένα μικρό σπιτάκι ζούσε μια γενναιόδωρή και γλυκιά μικρή πριγκίπισσα. Μαζί της ζούσανε και τρεις νεράιδες οι οποίες την περιποιόντουσαν. Αυτήν την πριγκίπισσα λοιπόν, την είχε καταραστεί η κακιά μάγισσα ότι στα 16 της χρόνια θα έπεφτε σε αιώνιο ύπνο. Πράγματι! Τούτη η μικρή πριγκίπισσα στα 16 της χρόνια υπνωτίστηκε και ακούμπησε μια μυτερή βελόνα. Μόλις την ακούμπησε έπεσε σε βαθύ ύπνο και δεν ξαναξύπνησε.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου