Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2022

Από το εργαστήρι για την Πηνελόπη Δέλτα: Το όνειρό μου

 


Το όνειρό μου

 

Είμαι η Τζούντι Χοπς και είμαι ένα λαγουδάκι. Το όνειρο μου είναι να γίνω μία θαυμάστρια τραγουδίστρια ροκ μουσικής σαν τη Γαζέλα και να τραγουδώ στη Ζωούπολη. 

Οι γονείς μου έχουν διαφορετική γνώμη από εμένα. Λένε ότι αυτό είναι ένα χαζό όνειρο και ότι είμαι πολύ μικρή -σιγά μεγάλη είμαι, αφού το προηγούμενη  εβδομάδα έκλεισα τα 10- για να αποφασίσω τι θα κάνω όταν μεγαλώσω. Μου έχουν επιβάλει κιόλας να συνεχίσω την επιχείρηση με τα καρότα τους.  Στη  συνέχεια θα αναλάβουν την επιχείρηση τα παιδιά μου και μετά τα παιδιά των παιδιών μου και τα εγγόνια των παιδιών μου και ακολουθεί το ίδιο τροπάριο.

Ευτυχώς, ένα ανοιξιάτικο πρωινό, εντελώς τυχαία συνάντησα ένα σκύλο, ονόματι Μάγκα.  Με βλέπει που ήμουν κατσούφα και με ρωτάει τι έχω. Του διηγούμαι όλη την ιστορία και το όνειρό μου και  αυτός με βοηθάει. Με παίρνει και με πάει στη Ζωούπολη για να κάνω ακρόαση. Περιμένω τέσσερις-πέντε μέρες και ένα συννεφιασμένο απόγευμα βλέπω τον Μάγκα να τρέχει χαρούμενος προς το μέρος μου. Δεν προλαβαίνω να του πω «γεια» και κατευθείαν αρχίζει να μου μιλάει. “ Σε δέχονται σε ένα από τα καλύτερα συγκροτήματα στη Ζωούπολη”. Δεν πίστευα στα αυτιά μου ότι το όνειρό μου θα πραγματοποιούνταν! Αλλά  εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα τους γονείς μου που δεν ήξεραν τίποτα.  Η χαρά μου εξατμίστηκε αμέσως.

Δεν μπορώ να μείνω εδώ. είναι ευκαιρία για και δεν  γίνεται να τη χάσω. Έτσι πάω στους γονείς μου και  τους λέω τα πάντα. Περιμένω ότι θα θυμώσουν πολύ αλλά τελικά συγκινούνται. Μου δίνουν την άδειά τους  και έτσι το όνειρό μου γίνεται πραγματικότητα. Ποτέ δεν θα ξεχάσω τη βοήθεια του Μάγκα.

 

Παναγιώτα Ταρασουλέα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου