Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023

Ο αστερισμός της μαϊμούς

 

Ο αστερισμός της μαϊμούς

Παναγιώτα Ταρασουλέα 

Είναι ένα ήρεμο βράδυ με ξαστεριά. Βρίσκομαι μαζί με την οικογένεια μου στο εξοχικό μου. Σήμερα ο καιρός είναι υπέροχος για παρατήρηση αστεριών. Όμως η ώρα έχει φτάσει 11 και πρέπει να κοιμηθώ. Καθώς σηκώνομαι από την καρέκλα μου κάτι σαν να πιάνει το μάτι μου στον ουρανό. Είναι ένας αστερισμός που δεν τον έχω ξαναδεί. Μοιάζει με μία μαϊμού.

-Μαμά τι αστερισμός είναι αυτός εκεί;

-Είναι ο αστερισμός της μαϊμούς.

-Και ποια είναι η ιστορία του;

-Χαίρομαι που με ρωτάς! Λοιπόν, τα παλιά τα χρόνια όταν ακόμη δεν υπήρχαν μπανάνες, οι μαϊμούδες δεν είχαν αγαπημένη λιχουδιά!

Δεν μπορούσαν να μείνουν χωρίς λιχουδιά! Όλα τα ζώα είχαν από μία.

Οι γάτες είχαν τα ψάρια, οι σκύλοι το κρέας, οι λαγοί τα καρότα, οι κότες το καλαμπόκι. Ο Κλόντι, μια μαϊμού ήθελε να το διορθώσει αυτό. Γι’ αυτό ξεκίνησε ένα συναρπαστικό ταξίδι!

Πρώτα πήγε στη Ζαγορά του Πήλιου όπου είχε ακούσει πως είχε μήλα και κάστανα. Οι ντόπιοι του είπαν να δοκιμάσει τα πασίγνωστα και πεντανόστιμα μήλα τους. Τα πήρε κι έφυγε.

Ύστερα, επισκέφτηκε την Κύμη όπου είχε ακούσει πως τα σύκα της είναι πολύ καλά. Τα είδε ,τα λιγουρεύτηκε και τα πήρε. Σκέφτηκε πως ήταν ώρα

να γυρίσει σπίτι. Αποφάσισε όμως να πάει πρώτα στην λαϊκή. Καθώς προχωρούσε δεν έβλεπε τίποτα εντυπωσιακό. Ξαφνικά βλέπει κάτι ελκυστικό, κίτρινο, λαμπερό, όμορφο. Αγοράζει μία «μπανάνα», όπως

του είπαν ότι ονομάζεται, την δοκιμάζει και μαγεύεται από την γεύση της. «Αυτή η μπανάνα είναι θαύμα της φύσης» είπε κλαίγοντας από συγκίνηση. Την πήγε στην χώρα του και όλοι την λάτρεψαν. Ο Δίας είδε την καλή του πράξη και τον έκανε αστερισμό μαζί με την μπανάνα του. Λοιπόν πως σου φάνηκε; Με ρωτάει η μαμά μου χωρίς να παρατηρήσει ότι με έχει πάρει ο ύπνος.

-Καληνύχτα, μου λέει σιγανά.

 




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου