Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2023

Ήχος, κάμερα, κλακέτα: η ζωή μου χωρίς μοντάζ/ Ο Δημήτρης Μακρής στο Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο

 



Ήχος, κάμερα, κλακέτα: η ζωή μου χωρίς μοντάζ

12/01/2023

Ήχος, κάμερα, κλακέτα: η ζωή μου χωρίς μοντάζ


Το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών έχει τη χαρά να σας προσκαλέσει στην παρουσίαση του βιβλίου

Ήχος, κάμερα, κλακέτα: η ζωή μου χωρίς μοντάζ

του Δημήτρη Μακρή

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Μακρής, επί χρόνια μεταξύ των σκηνοθετών της ιστορικής εκπομπής "Καροζέλλο", μοιράζεται με το κοινό την ιστορία μιας ζωής αφιερωμένης στην επιθυμία να αφηγηθεί την πραγματικότητα μέσα από την κάμερα.

"Δεν είμαι συγγραφέας, δεν είμαι αφηγηματογράφος, όχι, αυτό που μπορώ να πω το κάνω με την κινούμενη εικόνα... Είμαι απλώς ένας κινηματογραφικός σκηνοθέτης, τίποτα περισσότερο. Γιατί έγραψα το βιβλίο; Αιτία στάθηκε η πανδημία του Covid19, αποκλεισμένος από την ασθένεια και με ασαφή χρόνο διάρκειας δεν ήξερα τι να κάνω. Το τόλμησα. Αυτό το τόλμημα και την αιτία θα την δείτε στο 1η ταινία της παρουσίασης, στη μικρού μήκους "Αχνες από το Making of της Απολογίας". Στη συνέχεια αντλώ από τη μεγάλη σκηνοθετική μου δουλειά στην εκπομπή της RAI, το αξεπέραστο σε ακροαματικότητα "Carosello", όπως θα δείτε στη 2η ταινία μικρού μήκους "Carosello: ένα ιταλικό φαινόμενο". Στην 3η οπτική παρουσίαση θα δείτε την κινηματογραφική μου προσπάθεια να πω, να αναδείξω, ίσως και να στιγματίσω ορισμένες συμπεριφορές, συνήθειες, ανθρώπινες πολιτικές".

Η παρουσίαση του βιβλίου θα πραγματοποιηθεί μεταξύ της μιας οπτικής παρουσίασης και της επόμενης, με τη συμμετοχή της καθηγήτριας Gilda Tentorio του Πανεπιστημίου του Μιλάνου και της καθηγήτριας Ιωάννας Αθανασάτου, ιστορικού και θεωρητικού του κινηματογράφου.

12 Ιανουαρίου 2023, 6.30 μ.μ. - Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών

Ελεύθερη είσοδος

 

Πληροφορίες

Ημερομηνία : Πεμ 12 Ιαν 2023

Ωράριο: Από τις 18:30 Έως τις 20:30

Διοργανώνεται από : Istituto Italiano di Cultura di Atene

Σε συνεργασία με : Dimitris Makris

Είσοδος : Ελεύθερη


Τόπος:

Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου