Παρασκευή 11 Αυγούστου 2023

Εύα Γεράκη: Μια υπέροχη έκθεση στη Σύμη



Η εικαστικός Εύα Γεράκη παρουσιάζει την ενότητα της δουλειάς της "peace of mind"  στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Σύμης 2023, στο Πνευματικό Κέντρο του νησιού στον Γιαλό 13-20 Αυγούστου 2023.

Για όσους βρεθείτε στη Σύμη πιστεύω πως αξίζει να την επισκεφθείτε
Μια ματιά σε μερικά από τα έργα νομίζω θα σας πείσει:





Λίγα λόγια από τον κατάλογο της έκθεσης:
"Στο μυαλό  μας έχουμε μια μοναδική μηχανή… μια μηχανή του χώρου, του τόπου, του χρόνου.
 Η δική μου, ταξιδεύει σε ευτοπίες, ουτοπίες, δυστοπίες και με εξάρτημα το χρωστήρα της δημιουργεί εικόνες γεμάτες όνειρα.
Tα συναισθήματα για τη Σύμη μου, συνδέονται με ένα αόρατο νήμα σε ένα ξεχωριστό σημείο της ψυχής μου.
Κι έτσι δημιουργούνται νέοι τόποι. Τόποι που αντιστέκονται στη φθορά του χρόνου, γεμάτοι από ανθρώπους που χαμογελούν με τα μάτια και ανοίγουν την αγκαλιά τους, τόποι που συμπιέζουν τους χειμώνες μου, σχεδόν τους καταργούν. 
Σ' αυτούς τους τόπους είμαι παιδί και παίζω στα βότσαλα με παιδικούς μου φίλους. Σ' αυτούς παίζω και με τα δικά μου παιδιά στη θάλασσα. Σ΄ αυτούς τους τόπους παρατηρώ τις σκιές των δέντρων στους ασβεστωμένους τοίχους.
Στα έργα μου ζωγράφισα τις εικόνες που περιβάλλουν τα συναισθήματα μου.. αναζητώντας ειρήνη και ηρεμία στο μυαλό μου"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου