Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

Το συγκινητικό ποίημα της 12χρονης Αμύρσας για τα προσφυγόπουλα

Το ποίημα αυτό το έγραψε η μόλις 12 χρονών μαθήτριά μου στο εργαστήριο για τον Αντώνη Σαμαράκη... 

Το εμπνεύσθηκε από τις φωτογραφίες του Γιάννη Μπεχράκη




Η Αμύρσα Γιαννακάκη είναι ένα από τα δώδεκα ταλαντούχα παιδιά που έχω την τύχη να συζητάω μαζί τους και να ετοιμάζουμε πολλά και όμορφα για τον μεγάλο μας συγγραφέα

Έχω την αίσθηση πως πιο πολλά θα μάθω εγώ παρά θα τους "διδάξω"...



Είμαι Ένα Παιδί


Είμαι ένα παιδί,
Χωρίς χαρά, χωρίς ζωή.
Είμαι ένα παιδί
που μπαινοβγαίνει στα καράβια γιανα βρει μια νέα γη.

Είμαι ένα παιδί
χωρίς κούκλες και παιχνίδια
που ξανατραβάει τα ίδια

Όλοι εμείς μπορεί κάποια στιγμή
να γίνουμε αυτο το παιδί
Να ζητιανεύουμε στους δρομους για ένα τυρί
ή να είμαστε σε μια βαρκούλα χωρίς φαί.

Ήμουν ένα παιδί

που είχα σπίτι και σχολεία
σε μια πόλη που είχε πλούτη και σοφία.
Ήμουν ένα παιδί
με μια κανονική μητέρα
κι έναν πατέρα που είχε γίνει Ήρωας μια μέρα.
Όμως τώρα είμαι ένα παιδί,
που κυκλοφορώ από σκηνή σε σκηνή
μέχρι αυτό που ψάχνει να το βρει...

Όλοι εμείς μπορεί κάποια στιγμή
να γίνουμε αυτο το παιδί
Να ζητιανεύουμε στους δρομους για ένα τυρί
ή να είμαστε σε μια βαρκούλα χωρίς φαί.

4 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου Αμίρσα! Είσαι ένα παιδί που όλοι εμείς οι μεγάλοι, εναποθέτουμε τις ελπίδες μας για ένα καλύτερο μέλλον. Για έναν κόσμο ανθρώπινο και ειρηνικό που θα ζούμε όλοι μαζί ενωμένοι! Αγαπημένοι! Όλοι, θα είμαστε ένας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικό! ένα μπράβο στην Αμίρσα και ένα μεγάλο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι ένα παιδί ανάμεσα σε άλλα παιδιά επάνω σε αυτόν τον πλανήτη και έχεις ίσα δικαιώματα με τα άλλα παιδιά. Υπάρχει πάντα ελπίδα θέλω να πιστεύω, όταν διαβάζω αυτά που έγραψες, ιδίως. Γειάααα χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή