Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

"Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;" Με τη Ρεβέκκα Κοτσαρίδου στη Σαλαμίνα




«Ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Έχει σχέση αυτή η ερώτηση, που τόσο συχνά ακούμε στο χωριό, με την παρακμή που ζούμε;» Αναρωτιέται ο Τολτό. Οι κάτοικοι στο χωριό του Παγωτού είναι διαιρεμένοι σε Ανατολικούς και σε Δυτικούς και διαλέγουν παγωτό πορτοκάλι ή παγωτό λεμόνι ανάλογα με το πού ανήκουν πολιτικά. Ο Τολτό, ο κεντρικός ήρωας της ιστορίας, ερωτεύεται τη Μαλένια και νιώθει ευτυχισμένος. Αλλά μετά από ένα δραματικό γεγονός, ανακαλύπτει ότι ήτανε επίπλαστη η αίσθηση τής ευδαιμονίας που βίωνε. Η ζωή του ήταν ακίνητη, αμετάβλητη μέσα σε έναν φαύλο κύκλο κι εκείνος δεν αισθανόταν την επιθυμία να σπάσει τις αλυσίδες, να βγει, ν’ ανοίξει το βλέμμα του στο μέλλον. Τότε, ο ήρωας αναρωτιέται μήπως αυτό που συνέβη στον ίδιο συμβαίνει και στο χωριό του, το οποίο βρίσκεται αντιμέτωπο με μια μεγάλη καταστροφή. Ένας παγωτατζής περνάει από κοντά του και ο Τολτό αγοράζει δυο παγωτά –ένα με γεύση πορτοκάλι γι’ αυτόν κι ένα με γεύση λεμόνι για τη φίλη του –και αυτήν τη φορά, απροσδόκητα, τρώγοντας παγωτό, ανακαλύπτει κάτι που τον συγκλονίζει… Περισσότερα για το βιβλίο, με τίτλο: Ξέρεις ποιος είμαι εγώ; από τις εκδόσεις Αρμός, θα πούμε την Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου, στις 11:00 το πρωί, στη Σαλαμίνα -στο Πνευματικό Κέντρο του Αγίου Μηνά , με τους δημοσιογράφους Τζέλα Παυλάκου και Κώστα Στοφόρο (ο Κώστας είναι κι ένας θαυμάσιος παραμυθάς) καθώς και τον φιλόλογο Γιώργο Βιλλιώτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου