Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

Νίνα Αλέξη: Με likes φούσκωσες το εγώ σου / και άδειασες τη ζωή σου



Με likes φούσκωσες το εγώ σου / και άδειασες τη ζωή σου

Η Ελλάδα με μια ξεχωριστή παράδοση στην ποίηση που ξεκινά από την αρχαιότητα και φθάνει ως τις μέρες μας -με δυο Νόμπελ Λογοτεχνίας, αλλά και με ποιητές όπως ο Καβάφης, ο Ρίτσος, ο Καρυωτάκης, ο Λειβαδίτης και τόσοι άλλοι.

Σημαντική είναι και η σύγχρονη παραγωγή, αλλά δυστυχώς το ευρύ κοινό γυρίζει την πλάτη στην ποίηση κι έτσι πολλοί μικροί θησαυροί γύρω μας δεν ανακαλύπτονται ποτέ… 

Η Νίνα  Αλέξη με σημαντική καριέρα στο θέατρο και στο ραδιόφωνο, έρχεται με το νέο της έργο  -αναγραμματισμό του ονόματός της- να αποδείξει πόσο ζωντανή και ενδιαφέρουσα παραμένει η ποιητική δημιουργία.
 Όπως στους στίχους του τίτλου μπορεί να είναι μοντέρνα και να πιάνει τον παλμό της εποχής, να γίνεται αιχμηρή και να έχει χιούμορ:

Αποτέλεσμα εικόνας για Νίνα Αλέξη, Ανίν ΙξελάΜη μου σπέρνεις άλλες λύπες, μου τέλειωσαν τα τάπερ

Μια φορά κι έναν καιρό
τρεις βάτραχοι μαλώνανε.
Εγώ είμαι ο πιο όμορφος, ξεφώνησε
ο πρώτος, εγώ είμαι ο πιο έξυπνος,
αναφώνησε ο δεύτερος.
Εγώ δεν είμαι ούτε όμορφος ούτε έξυπνος,
ψιθύρισε ο τρίτος,
απλώς μου αρέσει ν' ακούω και να σκέφτομαι



Στίχοι που θα τους θυμόμαστε και μέσα από τη συντομία τους, αφήνουν μια άλλη γεύση που αξίζει να τη δοκιμάσουμε.

Νίνα Αλέξη, Ανίν Ιξελά, εκδόσεις Αλεξάνδρεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου