Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023

Το κακό στο να έχεις αδερφό

 Μια ιστορία από το εργαστήριό μας "Ο κόσμος της Άλκης Ζέη". Με αφορμή τη "Μωβ ομπρέλα" τα παιδιά γράφουν ιστορίες με αδέρφια.

Το εξώφυλλο της Ιταλικής έκδοσης της Μώβ Ομπρέλας




ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΔΕΛΦΟ...

της Ηλιοδώρας Πορίχη

 

Επιτέλους 14 Ιουλίου! ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ! ΟΠΑ ΟΠΑ, καλύτερα ας ξεκινήσουμε από την αρχή...

Ξύπνησα.. ΓΙΑ ΜΙΣΟ... ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΦΑΤΣΑ ΜΟΥ;! ΤΙ ΣΤΟ.. ΣΑΝΤΙΓΙ;!

Οκ, μπορεί να είμαι λίγο υπερβολική, αλλά ο αδελφός μου, ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ! Οκ, οκ, καλύτερα να σας συστηθώ. Είμαι η Αναστασία και είμαι 15 χρονών, και έχω να σας πω την ιστορία μου! Δηλαδή το ότι έχω έναν ΤΡΕΛΟ αδελφό 9 χρονών, τον Μιχάλη. Και πιστέψτε με, ΔΕΝ θέλετε να το ζήσετε! Οπότε πάμε πάλι από την αρχή...

Ναι λοιπόν έγινε αυτό με την σαντιγί και σαν φυσιολογικός άνθρωπος, άρχισα να κυνηγώ τον αδελφό μου. Έτσι όμως, έτρεχα πολύ γρήγορα και γλίστρησα σε ένα χαρτί υγείας! Δηλαδή, είναι τα γενέθλιά μου, ή πρωταπριλιά;! Τέλος πάντων ο αδελφός μου έσκασε στα γέλια, και δεν μου είπε καν χρόνια πολλά! Ευτυχώς οι γονείς μου θυμήθηκαν τα γενέθλια μου και μου είπαν χρόνια πολλά! Και το καλύτερο.. ΕΙΝΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ!

Πήρα τηλέφωνο όλους τους φίλους μου για να τους καλέσω στην πλατεία για έναν περίπατο. Και θα είναι εκεί και ο Ιάκωβος! Είναι το πιο δημοφιλές αγόρι στην τάξη! Και τον αγαπώ! Τέλος πάντων, κάλεσα την κολλητή μου δύο ώρες πριν στο σπίτι μου, για να μου πει τι θα φορέσω. Και φυσικά, ο Μιχάλης δεν μας άφησε στην ησυχία μας! ΜΑΣ ΕΠΡΗΞΕ για να λέμε την αλήθεια. Τελικά η κολλητή μου, η Σταυρούλα,  μου διάλεξε μία mini φούστα και μία κοντή μπλούζα. Όμως, δεν υπήρχε περίπτωση ο μπαμπάς μου να με αφήσει να βγω έτσι έξω! Οπότε αποφάσισα να φορέσω εκείνη την μπλούζα και μία φόρμα που είναι και στην μόδα. Όμως ο Μιχάλης έριξε χυμό πάνω στα ρούχα μου, οπότε… ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΟΥ ‘ΡΧΟΜΕ!

Αγχώθηκα, διότι είχαμε μόνο μία ώρα. Πήραμε μία μακρυμάνικη-κοντή μπλούζα και μία χακί φόρμα. Πήγαμε 10 λεπτά πριν τους άλλους, και όταν ήρθε ο Ιάκωβος, η Σταυρούλα φερόταν αλλοπρόσαλλα! Μόνο που δεν άρχισε να χορεύει το Macarena! Όταν ήρθαν και οι υπόλοιποι αρχίσαμε την βόλτα μας. Περπατούσαμε για περίπου 15 λεπτά, μέχρι που γλίστρησα σε ένα πλαστικό μπουκάλι, και έπεσα με τα μούτρα! Και ξαφνικά άκουσα ένα γνώριμο γέλιο… Ο ΜΙΧΑΛΗΣ;! ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΕΔΩ;! ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ;! Άρχισα να τον κυνηγώ, και κάναμε 5 γύρους το τετράγωνο! Οι φίλοι μου πήγαν να λιποθυμήσουν από τα γέλια και εγώ πήγα να λιποθυμήσω από ζαλάδα.

 

 

 

Πήρα τηλέφωνο τους γονείς μου για να τον μαζέψουν από το αυτί και είπαν ότι σε λίγα λεπτά θα ήταν εδώ. Ο Ιάκωβος με κοίταξε και γέλασε γλυκά. Τον κοίταξα και κοκκίνισα. Μέχρι που έπιασε τα μάγουλά μου και με φίλησε! Πάγωσα και δεν ήξερα τι να κάνω. Οι φίλοι μου άρχισαν να πανηγυρίζουν και η κολλητή μου άρχισε να χορεύει το Macarena. Ξαφνικά άκουσα κάποιον να γελάει για άπειρη  φορά σήμερα. Ήταν ο Μιχάλης. ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΔΕΙΡΩ! Και τότε ήρθαν οι γονείς μου. Ο μπαμπάς μου όταν με είδε με τον Ιάκωβο πήγε να με χτυπήσει με μια παντόφλα αλλά η μαμά μου τον σταμάτησε. Και πίστευα ότι αυτό που έγινε ήταν το καλύτερο δώρο γενεθλίων, μέχρι που είδα την φάτσα μου στο internet. ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΣΤΟ;! ΦΡΙ..ΚΑ..ΡΑΑΑ! ΤΙ ΦΑΣΗ?

Ήμουν σε αύτη την φρίκη, μέχρι που είδα ότι ήταν από το instagram.. Άλλα από το προφίλ του… ΜΙΧΑΛΗ;! Ε ΚΑΛΑ, ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩ! Πήγα στο δωμάτιο του για να τον σπάσω στο ξύλο, αλλά μου έδωσε κάτι. Αχ! Ένα δώρο! Πήγα στο δωμάτιο μου για να το ανοίξω, αλλά ήταν μία μπλούζα που έγραφε <<ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗ>>. ΩΡΑΙΑ! ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΦΟΡΑΩ! ΜΙΧΑΛΗ!!! Άρχισα να τον κυνηγώ, μέχρι που η μαμά μου, μου είπε να απλώσω τα ρούχα. Εγώ πήγα στο μπαλκόνι για να απλώσω να ρούχα αλλά μου έπεσε μία φανέλα κάτω. Τέλεια! Και μένουμε στο τέταρτο όροφο!

Ανεβοκατέβαινα τις σκάλες μέχρι που έφτασα στο σπίτι. Πο, Πο! Είμαι τόσο αφηρημένη! Το μόνο που μπορώ να σκέφτομαι είναι εκείνο το μαγικό φιλί. Νιώθω σαν να ζω το δικό μου παραμύθι και περιμένω να ακούσω το <<Ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα>>. Και εγώ θα είμαι η πριγκίπισσα του παραμυθιού, και νομίζω πως όλοι μπορείτε να φανταστείτε ποιος είναι ο πρίγκιπας! Τα καλύτερα γενέθλια του κόσμου!     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου