Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

Παραμύθια Εν Πλω: Η Φυσαλίδα


Αποτέλεσμα εικόνας για το κόκκινο παραμύθι παραμυθοκουζίνα

Άλλο ένα διασκεδαστικό παραμύθι από το Σεμινάριο στο Βιβλιοπωλείο "Εν Πλω". Με ηρωίδα μια ...φυσαλίδα. Πηγή έμπνευσης μια ζωγραφιά της Στεφανίας Βελδεμίρη από το "Κόκκινο Παραμύθι"

Η Φυσαλίδα

της Χριστίνας Σχίζα

Αυτή είναι  η Λίδ, κοιμάται η γλυκούλα μου, είναι τόσο κουρασμένη, ε, δεν κάνει και λίγα ένας δημιουργός ονείρων.

Ναι, ναι , καλά ακούσατε, υπάρχει τέτοιο επάγγελμα. Δύσκολο, μάτι δεν κλείνεις αλλά μάτια ανοίγεις, ειδικά αν στείλεις σε κάποιον, περίεργο και φοβιστικό όνειρο. Όπως προχθές στον κύριο Σκάλη που του έστειλε η Λιδ ένα όνειρο, μα ένα όνειρο. 

Τον έβαλε τον άνθρωπο πάνω σε ένα μπιζέλι, δηλαδή ποιος άνθρωπος  χωράει σε ένα μπιζέλι στρογγυλό και γλιστερό; Και το μπιζέλι  έπεσε στο χώμα  και καθώς κατρακυλούσε , παρέσυρε στο διάβα του 3 μυρμήγκια, μια μπουκιά κασερόπιτα ,μισό καρύδι και σταμάτησε σε μια λακούβα νερό, δηλαδή παραλίγο να πνιγεί ο άνθρωπος. Κοίτα τη τώρα πως κοιμάται ήσυχη και γαλήνια , λες και δεν πήγε να πνίξει τον άνθρωπο.

Ξύπνα Λίδ μου, δημιούργησε ένα σωστό όνειρο γιατί με τα καμώματα σου θα μας αιτηθούν οι άνθρωποι την έξωση μας από το φυσαλιδόσπιτο  ονείρων.

-Να τη ξύπνησε, βρε καλώστο μου….
-Ε ..τι έγινε; Πόσο κοιμήθηκα;
-       - Όχι πολύ…σήκω όμως, έιναι ώρα και φτιάξε ωραία όνειρα ε;;;
-       - Φτιάχνω ότι χρειάζονται οι άνθρωποι, τις εμπιστεύομαι τις φυσαλίδες μου εγώ.

Μικρή παύση στον διάλογο γιατί η Λιδ ξανακοιμήθηκε..

Μιλάω πάλι εγώ που σας περιέγραφα αρχικά, η φίλη της Λιδ ντε, η Δα, έχουμε κι άλλη μια στην παρέα, την Φυς αλλά τώρα έχει άδεια εγκυμοσύνης, θα γεννήσει τον Κι και τον Α, τα μικρά φυσαλιδάκια, Αυτό που ήθελα να σας πώ είναι ότι εμείς οι 3 είμαστε η ομάδα των ονείρων. Έχουμε ένα μαγικό μηχάνημα που δημιουργεί φυσαλίδες. Μέσα στις φυσαλίδες κλείνουμε ένα όνειρο και τις στέλνουμε στους ανθρώπους , Οι άνθρωποι κοιμούνται και μερικές φυσαλίδες  χορεύουν πάνω απ το κεφάλι τους, όποια φυσαλίδα σκάσει πρώτη στον άνθρωπο, του χαρίζει τ’ όνειρο της .

Ωραίο; Δεν το ξέρατε ότι γίνεται έτσι ε; Ε ρε τι μαθαίνουν οι άνθρωποι όσο μεγαλώνουν…

Τρέχω τώρα να προλάβω , έχω 43 ανθρώπους  που μόλις κοιμήθηκαν και τους έχω αναλάβει εγώ, είπαμε η Φυς έχει άδεια εγκυμοσύνης και η Λιδ μόλις ξανακοιμήθηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου