Παρασκευή 26 Μαρτίου 2021

Χόμπι: Το ποδήλατο

 


Το Ποδήλατο

του Ιάσονα Στοφόρου

Το αγαπημένο μου χόμπι είναι το ΠΟΔΗΛΑΤΟ. 

Κάθε σαββατοκύριακο πηγαίνω στην θειά μου την Αμερσούδα και κάνω τρεις γύρους γύρω από το σπίτι της και μετά λιποθυμώ γιατί είμαι παχουλούλης. 

Οι φίλοι μου κάνουν ποδήλατο χωρίς καν να ξερνάνε και για αυτό τους θαυμάζω. 

Σε αντίθεση, εγώ όλες τις εργάσιμες μέρες κάθομαι σπίτι και τρώω μπάμιες της γιαγιάκας της Αρσινόης και μετά βάφλες με παγωτό βλέποντας Dragon Ball Super

Οι φίλοι μου από την άλλη που είναι καλοί στα σπορ μου προτείνουν καθημερινά να πάμε καμιά βολτίτσα με τα ποδήλατα να πάμε και να ζητήσουμε τις δουλειές σπιτιού από τον Αλεξάκο, που μόνο με βία μας τις δίνει. 

Εγώ βαριέμαι και τελικά μένω μόνος μου στο δωμάτιο μου, είτε να παίζω «Call of Duty: Warzone» είτε να ακούω κάτι τραγούδια που μιλάνε για παρδαλά κατσίκια. Η μαμά μου βλέπει που παίρνω βάρος όλο και πιο γρήγορα και ανησυχεί.

 Με πηγαίνει στον γιατρό, αυτός μου λέει να κάνω δίαιτα και γυμναστική και εγώ παίρνω το παγωτό στο χέρι και φωνάζω ένα απλό «όχι». 

Η μαμά μου λοιπόν με έστειλε στο γυμναστήριο επιτόπου, μέχρι που κατάλαβα πως πρέπει να προσέχουμε την υγεία μας. 

Τώρα, ζω μια πιο υγιεινή ζωή και κάνω τακτικά ποδήλατο! Σας προτείνω λοιπόν παιδιά, να προσέχετε την υγεία σας για να ζήσετε μια ποιοτική ζωη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου