Σάββατο 13 Μαρτίου 2021

Η διάσημη εγκληματολόγος κυρία Μυτόγκα μιλά για το bullying

 Μια πολύ ωραία ιστορία από το εργαστήριό μας για τον Αντώνη Σαμαράκη

Η κυρία Μυτόγκα και το ...bullying

Κείμενο και κατασκευή της Αμύρσας Γιαννακάκη




"Πρόσκληση για την ομιλία της κυρίας Κλαίρης Αντωνίου (Μυτόγκα) διάσημης Εγκληματολόγου"

 

-Απόψε έχουμε την τιμή να φιλοξενούμε την κυρία Κλαίρη Αντωνίου γνωστή και ως Μυτογκα  να μας μιλήσει για την δική της ιστορία. Παρακαλώ κυρία Μυτογκα.

- Καλησπέρα σας. Χαίρομαι πολύ που σήμερα είμαι εδώ. Είμαι η Κλαίρη Αντωνίου, η κυρία Μυτογκα όπως πολλοί με γνωρίζετε και μιας που πριν λίγες μέρες ήταν η παγκοσμια μέρα κατά του bullying θα ήθελα να σας μιλήσω για την δική μου κάπως δύσκολη ζωή.

Πριν από αρκετά χρόνια, όταν ήμουν στη β δημοτικού έπρεπε να μετακομίσουμε με την οικογένειά μου. Στον δρόμο λέγαμε αστεία και καθώς γελούσαμε δυνατά είχαμε ένα φοβερό ατύχημα. Πήγαμε όλοι στο νοσοκομείο μα το κακό είχε ήδη γίνει. Η μύτη μου είχε παραμορφωθεί τελειως και μόνο με μια πλαστική επέμβαση θα επανερχόταν κάπως φυσιολογική. Εγώ ήμουν φυσικά πολύ μικρή και δεν μπορούσε να γίνει η  επέμβαση παρά μόνο όταν μεγάλωνα αρκετά.


Όταν φτάσαμε στο σπίτι ήμουν πάρα πολύ στεναχωρημένη. Και τώρα, τι θα γίνει, σκεφτόμουνα.

Στο σχολείο τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα.. ούτε οι μαθητές αλλά ούτε και οι δάσκαλοι με υποδέχτηκαν καλά. Όλοι με κορόιδευαν και με φώναζαν " Μυτογκα". Όλοι κοιτούσαν περίεργα, δεν έβλεπαν αυτό που πραγματικά είμαι. Μερικές φορές ήθελα να την ξεφορτωθώ, σκεφτόμουν πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα αν δεν μετακομιζαμε πότε.

Όμως, κάποια στιγμή στο γυμνάσιο,κατάλαβα πως έχω και μια μυστική υπερδύναμη! Μπορούσα να μυρίζω πράγματα που οι άλλοι δεν μπορούσαν κι όλα αυτά χάριν στη μύτη μου! Μπορούσα να μυρίζω κάποιον και να τον αναγνωρίσω από το άρωμα του χωρίς να τον έχω δει ποτέ! Μπορούσα να αναγνωρίσω συστατικά από μυστικές συνταγές!

Όταν έπρεπε να αποφασίσω για το επάγγελμα που έπρεπε να ακολουθήσω στη ζωή μου, ήξερα πια παρά πολύ καλά...θα γίνουν Εγκληματολογος, μια τέτοια μύτη έπρεπε να χώνεται ΠΑΝΤΟΥ.

Γι'αυτό βρίσκομαι σήμερα εδώ.  Αυτή η διάσημη εγκληματολογος που βλέπετε σήμερα, ήταν κάποτε αυτό το μικρό κοριτσάκι με την στραπατσαρισμενη μύτη. Επέλεξα να μην αλλάξω την μύτη μου ποτέ για να δείξω σε όλους πως το χειρότερο μειονέκτημα μας μπορεί να γίνει κάτι για το οποίο είμαστε υπερήφανοι και μας κάνει να ξεχωρίζουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου