Σάββατο 6 Μαρτίου 2021

"Εν ονόματι του νόμου"

 Άλλο ένα κείμενο από το εργαστήρι μας για τον Αντώνη Σαμαράκη, που αποδεικνύει την οξυδέρκεια και το ταλέντο των παιδιών...






Εν ονόματι…


του Ιάσονα Στοφόρου

Εν ονόματι του νόμου συλλαμβάνεσαι. Η γυναίκα μου, τα παιδιά μου, όλοι τρομαγμένοι να κλαίνε ασταμάτητα. Τα λόγια αυτά έμειναν στο μυαλό μου για μέρες, μήνες, χρόνια… μέχρι που πέθανα στην φυλακή. Σαπίζοντας για χρόνια σκεφτόμουν μόνο αυτή την φράση… Εν ονόματι… εν ονόματι του νόμου… συλλαμβάνεσαι. Εκεί είχα καταλάβει ήδη πως όλα είχαν τελειώσει για εμένα. Η οικογένεια μου, τα παιδιά μου, δεν τα άφηνε η μαμά τους να βλέπουν τον πατέρα τους, τον δολοφόνο. Μου άξιζε αυτή η ζωή σκέφτηκα. Δεν θα έβλεπα τα παιδιά μου να μεγαλώνουν, δεν θα καθάριζε το όνομα μου ποτέ, δεν θα έβρισκα δουλειά, κατέρρευσαν όλα. Τέλος. Είμαι και νιώθω τελειωμένος, δεν μου αξίζει τίποτα, το μόνο που ξέρω είναι πως το μετάνιωσα, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι χάθηκε η ζωή της κόρης μου εξαιτίας μου. Εν ονόματι του νόμου συλλαμβάνεσαι, μια φράση, ένα τέλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου