Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021

Η "Κόντρα" και η τυρόπιτα ...Αμερσούδα

 



Η Κ0ΝΤΡΑ




του Ιάσονα Στοφόρου 


Ξύπνησα και πήγα στην στάση του σχολικού λεωφορείου. Εκεί βρισκόταν και ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ φούρνος που είχε ΌΤΙ μπορείς να φανταστείς. Και τότε τα μάτια μου είδαν κάτι που ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ το περίμεναν. Μια ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ τυρόπιτα, με εκλεκτό φύλλο, φτιαγμένη στο χέρι, να λάμπει ολόκληρη... <3 Ένιωθα πως είχα ερωτευτεί! Έτρεξα στο μαγαζί, την αγόρασα (ΜΌΝΟ για ΤΡΙΑ ΕΥΡΏ!!!) και την κράτησα στην αγκαλιά μου. Και τότε πρόσεξα πως το λεωφορείο  με ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕ μα δεν πειράζει! Μιλάμε για πραγματικό ΈΡΩΤΑ εδώ! Έμαθα πως την Έλεγαν ΑμΕρΣοΎδΑ και αποφασίσαμε να παντρευτούμε J ΜΑ ένα βράδυ έκανα κάτι ΠΟΛΥ λάθος. L ΤΗΝ ΕΦΑΓΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ (ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ :D

Στην κηδεία της L ήμουν ΠΟΛΥ στενοχωρημένος και όσο έκλαιγα ήρθε ένας χοντρούλης  και μου έχωσε μια μπουνιά στην ΜΑΠΑ. ΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ? Απόρησα. Μου είπε λοιπόν πως ήταν ο πρώην της Αμερσούδας ο Παπαδιαμάντης ο σπανακόπιτας. Με προκάλεσε ακόμη σε Κόντρα για να πάρει ο νικητής την κληρονομιά της Σούδας όπως την αποκαλούσα και εγώ(ΝΑΙ ΗΤΑΝ ΠΛΟΥΣΙΑ). Τι να κάνω και εγώ; Συμφώνησα. Όποιος έκανε πιο γρήγορα τις δουλειές σπιτιού του σωστά νικούσε. Κατευθείαν ο Παπαδιαμάντης λέει: Πφφφτ αρχάριοι… Εγώ τις τελείωσα ΗΔΗ. Άρχισα να κλαίω χωρίς σταματημό και αποφάσισα να μην ξαναπαντρευτώ καμία Αμερσούδα που είναι τυρόπιτα και έχει πρώην τον Παπαδιαμάντη τον σπανακόπιτα που κάνει γρήγορα τις δουλειές του και είναι καλύτερος από εμένα στις δουλειές σπιτιού. L

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου