Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021

Η αυτοβιογραφία της Αμύρσας

 


Αφού διαβάσαμε κάποια αποσπάσματα από το "1919- ", την αυτοβιογραφία του Αντώνη Σαμαράκη, ζήτησα από τα παιδιά να γράψουν τη δική τους

Η Αυτοβιογραφία μου

της Αμύρσας Γιαννακάκη

Ήταν το πιο δύσκολο να γράψω.

Με λένε Αμυρσα Γιαννακάκη και είμαι 11 χρόνων. Ζω στα Χανιά εδώ και 4 χρόνια. Από μικρή ήθελα να ταξιδεύω. Μάλιστα στα τρία μου αποφάσισα να πάω ταξίδι μόνη μου. Άνοιξα το βαλίτσακι μου, εχωσα μέσα τρία βρακιά και δύο αρκουδάκια και ήμουν έτοιμη...η μαμά με σταμάτησε στο ασανσέρ. Από τότε το παρατσούκλι μου είναι Αμυρσακι-μπογαλακι-βαλιτσακι. Έχω ταξιδέψει σε πολλές χώρες κι έχω ζήσει σε τέσσερις μέχρι τώρα. Σε αυτές τις χώρες πήγα σχολείο, έμαθα τη γλώσσα τους και έκανα καινούργιους φίλους. Ώσπου έφτασα εδώ στα Χανιά.

Μου αρέσουν αρκετά πράγματα. Έκανα βιολί,χορό και drama. Τώρα κάνω καράτε,πιάνο,θέατρο και χορωδια,αγγλικά και brain o brain. Κι όλα τα επικίνδυνα! Μου αρέσει να χορεύω, να τραγουδάω,να γράφω ποιήματα και τραγούδια και να παίζω με τους φίλους μου. Σιχαίνομαι την μελέτη περιβάλλοντος της ε δημοτικού και την σαλάτα.

Όταν μεγαλώσω θελω να γίνω πολλά πράγματα. Εγκληματολογος, παιδοψυχιατρος,πυρηνικός φυσικός,κατάσκοπος, συγγραφέας,ηλεκτρολόγος μηχανικός. Όμως πάνω απολα θέλω να γίνω ευτυχισμένη και οι φίλοι μου να με αγαπάνε γι' αυτό που είμαι.

Απ' όλα αυτά που έχω ζήσει μέχρι τώρα δε θα άλλαζα τίποτα. Κέρδισα εμπειρίες,πολλούς φίλους κι έμαθα να ξεχωρίζω τα καλά και τα καλά του κάθε τόπου.

2 σχόλια:

  1. ΓΕΡΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Αμίρσα μας! Ένα παιδί ... "θαύμα" που σίγουρα θα πετύχει του στόχους της. Μάλιστα πολύ περισσότερους απ' όσους αναφέρει. Θεωρώ πως είμαι πολύ τυχερή που τη γνωρίζω. Και ξέρετε γιατί; Γιατί έχω να μάθω πολλά ακόμη από αυτό το μικρό - μεγάλο παιδί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή