Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021

Μαθηματική ..."κόντρα"

 


“Η Κόντρα”

 

Του Δημήτρη Κωνσταντίνου


- Ναι Βαγγέλη.

- 25 κάνει Κυρία.

- Μπράβο! Απάντησε η Κυρία.

 Έτσι κυλούσε η ώρα των μαθηματικών. Κάθε μέρα η Κυρία Προκοπίου να σηκώνει τον Βαγγέλη να λύσει το πρόβλημα ή την πράξη, και μετά να τον επιβραβεύει.

 Γιατί ο Βαγγέλης έκανε αυτό… , γιατί ο Βαγγέλης έκανε εκείνο…; Σαν εγώ να μην έκανα τίποτα και ο Βαγγέλης να έκανε και για τους δυό μας. Δεν αντέχω άλλο, θα αναλάβω δράση. Θα κάτσω να διαβάσω και θα τον  ΚΟΝΤΡΑΡΩ στα ίσα.

         Το επόμενο πρωί, απ’ έξω από το σχολείο υπήρχε ένα μαύρο “Jeep” 4x4. Έξω από αυτό υπήρχαν δύο άντρες που έδιναν μερικά πακετάκια φωτοτυπίες στην Κυρία Προκοπίου την Κυρία των Μαθηματικών. Πέντε λεπτά μετά χτύπησε το κουδούνι. Πρώτη ώρα είχαμε μαθηματικά και η Κυρία μας έδωσε αυτά τα πακετάκια που είχα δει πιο πριν.

--- Είναι από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία. Θα συμπληρώσετε τα θέματα σε 1 ώρα και 30 λεπτά και θα μου τα επιστρέψετε εδώ.

 Όλα τα παιδιά φαινόντουσαν αγχωμένα, ακόμα κι ο Βαγγέλης. Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση και επικρατούσε μια τρομακτική ησυχία. Η ώρα περνούσε και το χρονόμετρο είχε φτάσει στο 1 ώρα και 20 λεπτά. Το πρώτο “ΤΕΛΕΙΩΣΑ” το είπε φυσικά ο Βαγγέλης, έπειτα εγώ και τα άλλα  παιδιά. Τα αποτελέσματα θα δοθούν την επόμενη εβδομάδα είπε η Κυρία και χτύπησε το κουδούνι για διάλειμμα. Όλα τα παιδιά αδημονούσαν για την ημέρα των αποτελεσμάτων. Η αλήθεια είναι πως κι εγώ είχα ένα αίσθημα ανυπομονησίας για τη μέρα αυτή.  

            Την επόμενη εβδομάδα η Κυρία μας είπε τα αποτελέσματα. Μπορείτε να φανταστείτε ποιος ήταν ο νικητής; Όχι, όχι δεν ήταν ο Βαγγέλης εγώ ήμουν. Το μεσημέρι το είπα στην μαμά μου και πέταξε από τη χαρά της. Το επόμενο πρωί στον στο σχολείο ο Βαγγέλης με έπιασε και μου είπε πως αυτός πάντα θα βρίσκεται στην κορυφή της τάξης και κανείς δεν πρόκειται να τον περάσει ποτέ. Τα λεγόμενά του φαινόντουσαν μεν αποφασιστικά αλλά εγώ πείσμωσα περισσότερο  για να γίνω καλύτερος από αυτόν. Στο μάθημα επικρατούσε μια συνεχής κόντρα μεταξύ μας. Τη μια έλεγα εγώ την άλλη αυτός.

             Με αυτήν την καθημερινή κόντρα και τις συνεχείς μικροσυγκρούσεις αρχίσαμε να ερχόμαστε πιο κοντά. Με τις συνεχείς συγκρούσεις μας αρχίσαμε να φλυαρούμε και να τσακωνόμαστε σαν να είμαστε σε διαφορετικές αθλητικές ομάδες, Δευτέρα πρωί στο σχολείο για τον αγώνα της Κυριακής, γιατί με τον Βαγγέλη είμαστε διαφορετικές ομάδες. Ο Βαγγέλης ήταν Παναθηναϊκός και εγώ Ολυμπιακός. Και αυτή η κόντρα μας μας έφερε κοντά και στο τέλος γίναμε οι καλύτεροι φίλοι. Μέσα από την καθημερινή κόντρα, από τις αντιθέσεις μας φάνηκαν και κοινά ενδιαφέροντα, κοινοί στόχοι και  κοινές προσπάθειες κόντρα στον εγωισμό μας και τις μικροδιαφορές μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου