Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

Τα μανιτάρια και οι ζωγραφιές της Αμύρσας



Στο εργαστήριο μας για τον Αντώνη Σαμαράκη που πραγματοποιείται στο Αετοπούλειο και έχει ως τίτλο "Το Δέντρο του Αντώνη", είχαμε καλεσμένη την Καλλιόπη Στάρα, συγγραφέα που έχει ασχοληθεί με τα αιωνόβια δέντρα. Η κουβέντα μας πήγε και στα μανιτάρια κι έτσι γεννήθηκαν κι άλλες ιστορίες.

Παράλληλα η Πολυτίμη Μαχαίρα μας έδειξε τι ζωγραφιές μπορούμε να κάνουμε με παλάμες και πατούσες.

Ιδού ένα δείγμα από τη δουλειά μας


Τα δυο Μανιτάρια

της Αμύρσας Γιαννακάκη

ΣΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ

ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΞΑΚΟΥΣΤΟ

ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ

ΕΛΑ ΓΙΑ ΚΑΘΙΣΤΕ ΟΛΟΙ

ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ,ΜΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ

ΜΑ ΤΑ 2 ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΠΑΛΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΜΑΛΩΝΟΥΝ

ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΕΞΑΚΡΙΒΩΝΟΥΝ .

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΟ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΟ

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟ

ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΟΥΣΑΝ ΕΝΑ ΕΛΑΦΙ ΠΕΤΑΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ

ΑΧ ΤΑ ΚΑΗΜΕΝΟΥΛΙΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΧΑΨΙΑ.

ΕΠΡΕΠΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΩΙΣΤΕΣ

ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ , ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ.


...και οι ζωγραφιές της Αμύρσας:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου