Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2021

Το δέντρο του Παναγιώτη

 


                                                   Το δέντρο του Παναγιώτη

 

του Παναγιώτη Βλαχογιάννη

Είμαι ο Παναγιώτης  και είμαι 12 χρονών, όσο είναι και το δέντρο μου. Η ιστορία του ξεκίνησε όταν οι γονείς μου έμαθαν ότι θα γεννιόμουν και πήγαν στο φυτώριο της γειτονιάς κι αγόρασαν ένα δεντράκι, μία μιμόζα που τη φύτεψαν στον κήπο μας και από τότε μεγαλώνει μαζί μου. Κάθε χειμώνα που ανθίζει, γεμίζει με κίτρινα λουλούδια και με τα αρώματά της είναι σαν να φέρνει την άνοιξη μέσα στο χειμώνα. Μου αρέσει να παίζω στα κλαδιά της κάνοντας μονόζυγο. Διάφορα πουλάκια βρίσκουν καταφύγιο στο δέντρο μου και με ξυπνούν κάθε πρωί με το κελάιδισμα τους.

Είμαι  πολύ χαρούμενος επειδή  η μιμόζα είναι ένα από τα πιο όμορφα δέντρα που έχω δει κι ελπίζω να  ζήσουμε μαζί μέχρι τα βαθιά γεράματα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου