Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2021

Ένα "Λάθος" συμπεριφοράς

 

“Το Λάθος”

του Δημήτρη Κωνσταντίνου

“Το Λάθος”

-Ναι Αντρέα ναι, το λάθος που έκανες αποδείχτηκε μοιραίο. Πώς τόλμησες να κάνεις κάτι τέτοιο στο Γιώργο, το καημένο το παιδί που κόντεψε να σπάσει το χέρι του εξαιτίας σου; Δεν ντρέπεσαι έτσι σε έμαθα εγώ να συμπεριφέρεσαι και να λύνεις τα προβλήματά σου; Είπε φωνάζοντας η μαμά του. Χωρίς να προλάβει ο Αντρέας να της απαντήσει, να δικαιολογήσει τον εαυτό του τουλάχιστον, η μαμά του φωνάζοντας του είπε να πάει αμέσως στο δωμάτιο του για να σκεφτεί τις πράξεις του. Τι να κάνει ο Αντρέας πήγε στο δωμάτιο του να σκεφτεί. Μα δεν έφταιγα εγώ, είπε από μέσα του αλλά ο Γιώργος με τα ανόητα ψέματά του κατάφερε να βγει αυτός ο καλός και εγώ αυτός με τον κακό χαρακτήρα. Δε πάει άλλο αυτή η κατάσταση θα μιλήσω στη μαμά μου. Μετά από λίγο ο Αντρέας πήγε να μιλήσει στη μαμά του.

-       Μαμά;

-       Ναι Αντρέα, απάντησε θυμωμένα η μαμά του.

-       Μαμά θέλω να σου πω κάτι σοβαρό!

-       Τι έγινε; Πες μου!

-       Ο Γιώργος με χτύπησε πολύ άσχημα έχω και μια μεγάλη γρατζουνιά στο πόδι αυτός μου την έκανε σπρώχνοντας με για να πέσω κάτω. Και έπειτα φώναξε τη Κυρία Ράνια για να με πάει στο γραφείο γιατί υποτίθεται τον χτύπησα. Έτσι με πήγαν στο γραφείο της διευθύντριας σε ενημέρωσαν για το γεγονός, με κατσάδιασες δε με άφησες να σου εξηγήσω πριν και αμέσως με τιμώρησες.

-       Άσε τα ψέματα Αντρέα, αύριο θα πας, και θα ζητήσεις συγγνώμη από τη διευθύντρια και τον Γιώργο συνεννοηθήκαμε;

-       Εντάξει μαμά είπε ο Αντρέας και πήγε ξανά στο δωμάτιο του στεναχωρημένος.

Λοιπόν αύριο στο σχολείο θα προκαλέσω τον Γιώργο να τσακωθούμε και θα κάνω αυτό που μου έκανε και αυτός σήμερα για να μάθει να φέρεται. Το επόμενο πρωί στο μεγάλο διάλειμμα ο Αντρέας προκάλεσε τον Γιώργο, ο Αντρέας τον έσπρωξε έπεσε κάτω άσχημα έπεσε και εκείνος εσκεμμένα και φώναξε αμέσως την Κυρία Ράνια.

 

-Κυρία Ο Γιώργος με έσπρωξε και χτύπησα

-       Τιιιιιιιιιιιιιι; Γιώργο γρήγορα στο γραφείο της Κυρίας διευθύντριας.

-       Μα Κυρία!

-       Δεν έχει μα γρήγορα είπα!

-       Είσαι καλά; Είπε αμέσως μετά η Κυρία στον Αντρέα

-       Ναι Κυρία εντάξει είμαι είπε και η Κυρία έφυγε

 Ο Αντρέας πήγε στο σπίτι του έφαγε το μεσημεριανό του ώσπου χτύπησε το τηλέφωνο. ΝΤΡΙΝ!!!!! ΝΤΡΙΝ!!!!!!! το σήκωσε η μαμά, στο τηλέφωνο ήταν η διευθύντρια τι έγινε ρώτησε ο Αντρέας. Καμία απάντηση. Όταν η μαμά έκλεισε το τηλέφωνο είπε στον Αντρέα ότι ήταν η διευθυντρια, η οποία της είπε ότι την είχε πάρει τηλέφωνο η μαμά του Γιώργου λέγοντάς της ότι ο Αντρέας είχε σκηνοθετήσει τον καβγα προκαλώντας τον Γιώργο.

- Είναι αλήθεια αυτό που μου είπε η διευθύντρια;

 - Ναι μαμά συγγνώμη.

 - Μη μου ζητάς συγγνώμη αρκεί να έχεις αναγνωρίσει τα λάθη σου.

- Ναι μαμά τα έχω ήταν ΛΑΘΟΣ που δε ζητησα συγγνώμη όπως μου είπες, ήταν ΛΑΘΟΣ που προκάλεσα τον Γιώργο, αλλά και εσύ όταν σου τα είπα δε με πίστεψες.

-Ναι αγόρι μου συγγνώμη ήταν μεγάλο ΛΑΘΟΣ αυτό.

 

-Όμως τι δίδαγμα πήραμε με τα γεγονότα που συνέβησαν αυτές  τις μέρες;                                                                    

-Μάθαμε ότι δεν πρέπει να λέμε ψέματα και να λύνουμε τα προβλήματα μας με την συζήτηση και όχι με τον καβγά.

Μπράβο Αντρέα φαίνεται να κατανόησες τα λάθη σου

ΜΠΡΑΒΟ!

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου