Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2021

Το Λάθος: ένα ποίημα

Κι όμως. Αυτό που θα διαβάσετε είναι γραμμένο από ένα κορίτσι 12 ετών... Με έμπνευση από το εργαστήρι για τον Αντώνη Σαμαράκη... 

ΤΟ ΛΑΘΟΣ


Φωτογραφία Γιώργος Διγαλάκης


της Αμύρσας Γιαννακάκη


Μόνο κατεστραμμένα κτήρια...

Είμαι το κοριτσάκι που στέκεται μπροστά στο τίποτα.

Είμαι το κοριτσάκι που ελπίζει σ' ένα καλύτερο μέλλον.

Είμαι το κοριτσάκι με τα μαύρα παπούτσια και το άσπρο φουστάνι που γράφει lavenir ° σημαίνει μέλλον.

Όλα είναι ΛΑΘΟΣ, μου λέει.

Πιάσε μου το χερι° lavenir

 

Εγώ το έχω έτοιμο το λάθος!

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές που με τέχνη, αγάπη και ευσυνειδησία ανακαλύπτουν και βοηθούν να αναδυθούν τα ταλέντα των παιδιών. Όσο για την Αμύρσα ... εμένα πλέον δεν με εκπλήσσει τίποτα! Αυτό το παιδί θα φτάσει πολύ ψηλά και θα μας κάνει όλους περήφανους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Και φυσικά έχετε δίκιο για την Αμύρσα

      Διαγραφή