Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021

Το Διαβατήριο ενός γάτου

Μια ακόμη ιστορία εικονογραφημένη με έμπνευση από το "Διαβατήριο" του Αντώνη Σαμαράκη

Η φαντασία απογειώνει...


Το Διαβατήριο

της Αμύρσας Γιαννακάκη 






Μια φορά κι έναν καιρό, ζούσε κάποιος όμορφος, ΕΓΩ. 

Σε μια πόλη ονειρεμένη, που οποιοσδήποτε θέλει να μένει. Είχε και γατική χαρά για να παίζουν όλα τα γατιά.

Όμως μια σκοτεινή ημέρα, έγινε κάτι στη πόλη...και λίγο πάρα πέρα. Ένας κύριος μου χτύπησε την πόρτα, κάτι για να μου πει, και τώρα που μιλάμε...δεν έμοιαζε πολύ με γατί. Είχε ένα μουστάκι πολύ πλατύ κι ένα μαύρο παντελόνι αρκετά μακρύ. 

Μου ανακοίνωσε αυτά τα νέα " ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΑΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ". 
Κι έτσι κάπως μου πήρε το διαβατήριο!! Το ξέρω! Το ξέρω! Σκέτο μαρτύριο!

Από εκείνη την μέρα τις κροκέτες που αγαπάς, ΔΕΝ θα τις ξαναέβλεπες, άλλες θα έπρεπε να φας!

Κι αν πηγαίνεις να πετάξεις χαρταετό, θα νομίζουν πως είναι καμία φωτιά και θα στείλουν πυροσβεστικό.

Τώρα όμως έχω πάρει θάρρος και θα πάρω το ΔΙΑΒΑΤΉΡΙΟ, την χούντα έχω νικήσει και θα τελειώσει αυτό το μαρτύριο.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου