Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021

Ένα "Λάθος" ...θρίλερ!

 Μια ακόμη ιστορία από το εργαστήριο μας για τον Αντώνη Σαμαράκη με στοιχεία θρίλερ αυτή τη φορά




ΤΟ ΛΑΘΟΣ

του Ιάσονα Στοφόρου

Πώς να αρχίσω; Από πού; Ξύπνησα και πριν πάω στο σχολείο πήγα στην, όχι πια και τόσο κρυφή, κρυψώνα μου στα βάθη του δάσους. Όπως κάθε μέρα εξάσκησα τις δυνάμεις μου. Πέταξα πάνω από τα δέντρα, μα ξαφνικά έπεσα στο ποτάμι, μέχρι που έχασα τις αισθήσεις μου. Όλα θολά. Ξύπνησα επειδή ένιωθα κάτι γλιστερό στην φάτσα μου. Ήμουν σε ένα λιβάδι καλυμμένο με χιόνι. Κρύωνα πολύ. Ξαφνικά κατάλαβα τι ήταν αυτό στην φάτσα μου. Ένας λύκος μου έγλειφε το πρόσωπο. Τρόμαξα, αλλά δεν μπορούσα να πετάξω γιατί είχα εξουθενωθεί, μα τότε κατάλαβα πως αυτός ο λύκος ήταν μόνο μωρό και πως ήμουν απλά φοβητσιάρης. Ήθελε μόνο να παίξει και από ότι φαίνεται δεν είχε οικογένεια γιατί δεν υπήρχε κανένας γύρω. Τελικά, αποφάσισα να τον φέρω στο σπίτι μου να μείνει μαζί μας. Στην αρχή η μαμά μου δεν συμφώνησε, αλλά τελικά τον λυπήθηκε. Πέρασαν μέρες, εβδομάδες, μήνες, χρόνια. Πρόσεξα πως όσο μεγάλωνε ο Χιονούλης, ναι το ξέρω περίεργο όνομα, γινόταν περισσότερο επιθετικός για κάποιον λόγο. Μέχρι που μια μέρα γυρνώντας από το σχολείο άκουσα σειρήνες και ερχόντουσαν από το σπίτι μου. Και τότε πάγωσα. Η μαμά μου στο πάτωμα, γύρω της αίματα, η αστυνομία και ένα ασθενοφόρο γύρω της. Ο Χιονούλης την είχε δαγκώσει μέχρι θανάτου. Ήταν το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου να φέρω ένα άγριο ζώο στο σπίτι μου, και θα με στοίχειωνε για πάντα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου