Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Γενέθλια με παρουσίαση βιβλίου



Μόλις μου είπαν τις διαθέσιμες ημερομηνίες για την παρουσίαση του νέου μου βιβλίου «Η πέμπτη πόλη των Δωριέων -περιπέτεια στην Γκιώνα» (εκδόσεις Κέδρος) στον Ευριπίδη στη Στοά, διαπίστωσα ότι η μία έπεφτε πάνω στα γενέθλιά μου και πήγα να την απορρίψω.

Η δεύτερη σκέψη ωστόσο, που επικράτησε, ήταν «γιατί όχι;»

Και μετά άρχισε να μου αρέσει όλο και πιο πολύ η ιδέα.

Υπάρχει καλύτερος τρόπος να γιορτάσεις γενέθλια;

Οπότε, σας περιμένω την Πέμπτη 9 Νοεμβρίου στις 7 το απόγευμα να συζητήσουμε και να γιορτάσουμε παρέα.



Θα είμαι άλλωστε ανάμεσα σε φίλους που μου κάνουν την τιμή να μιλήσουν για το βιβλίο μου:
Η Νάντια Βαλαβάνη, πρώην αν. Υπουργός Οικονομικών /και αγαπημένη φίλη με στενούς δεσμούς με τα Καστέλλια

Ο Αθανάσιος Γραμματικός, Πρόεδρος Προοδευτικού Συλλόγου «Τα Καστέλλια» / ένας άνθρωπος που δίνει καθημερινό αγώνα για το αγαπημένο μας χωριό

Ο Κωστής Α. Μακρής, Γραφίστας -Συγγραφέας /ένας καινούργιος φίλος με απίστευτο χιούμορ και μεγάλη ευστοχία στις κριτικές του

Ο Βασίλης Παπαβρόντος, Εκπαιδευτικός -Διευθυντής 9ου Δημοτικού Σχολείου Χαλανδρίου / που συνεργαστήκαμε στο Φεστιβάλ Παραμυθιού και μου έδειξε πόσο μεγάλη σημασία έχει να αγαπάς αυτό που κάνεις -την Εκπαίδευση

Τη συζήτηση θα συντονίσει η Δρ. Ευαγγελία Κανταρτζή, Σχολική Σύμβουλος -Πρόεδρος Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης/ συνεργάτης και φίλη που δημιούργησε από το μηδέν ένα από τα πιο ενδιαφέροντα Μουσεία της Αθήνας

Αποσπάσματα από το βιβλίο θα διαβάσουν μαθητές του 9ου Δημοτικού Σχολείου Χαλανδρίου. Αυτοί κι αν είναι φίλοι!

Με συγκίνησαν, όπως όλους μας το καλοκαίρι στο Φεστιβάλ Παραμυθιού με τις όμορφες ιστορίες και τα τραγούδια τους. Σκεφτείτε ότι γέμισαν όλο το Θέατρο της Ρεματιάς.

Πίσω απ’ όλα αυτά βρίσκονται βεβαίως φωτισμένοι εκπαιδευτικοί που τους ευχαριστώ θερμά για την άμεση αποδοχή της πρότασης μου για την παρουσίαση του βιβλίου…

Φυσικά τίποτε από όλα αυτά δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί χωρίς την Αγγελική Πορτοκάλογλου από τον Κέδρο και την Κωνσταντίνα Πολυχρονοπούλου από τον Ευριπίδη.

Τέλος να πω ότι ακόμη κι αν τίποτε από αυτά δεν σας «μίλησε» αξίζει να έρθετε για το κρασάκι που θα πιούμε.

Κι αυτό δημιουργία αγαπημένου φίλου, του Μάκη Αποστολόπουλου -και φυσικά είναι από τα Καστέλλια

Πέμπτη 9 Νοεμβρίου, 7μμ, Ευριπίδης στη Στοά, Ανδρέα Παπανδρέου 11, τηλ. 210- 6800644


ΥΓ. Σε κάθε εκδήλωση στον Ευριπίδη και μάλιστα τώρα που θα γιορτάσω και τα γενέθλιά μου, δεν μπορώ να μη θυμηθώ των αγαπημένο Μίμη Βασιλόπουλο που χάθηκε τόσο πρόωρα και τόσο άδικα. Κάποτε τα γενέθλια τα γιόρταζα με μεγάλα πάρτι και συχνά είμασταν παρέα…  

1 σχόλιο:

  1. Προκαταβολικές ευχές για χρόνια πολλά, δημιουργικά και ευτυχισμένα, Κώστα! Περισσότερα από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή